جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر| خروش مردم شیراز در تشییع طلبه شهید مویدی

حوزه/ حوزه علمیه همدان در ارتباط با شهادت طلاب مدافع امنیت، حمله و هتک حرمت حرامیان به بعضی از مدارس علمیه کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه همدان در ارتباط با شهادت طلاب مدافع امنیت، حمله و هتک حرمت حرامیان به بعضی از مدارس علمیه کشور پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه، خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شبچراغ ساخته‌اند. (منشور روحانیت امام خمینی(ره))

شهادت غریبانه و مظلومانه تعدادی از سربازان ولی عصر(عج) در جریان اغتشاشات اخیر در استان‌های مختلف کشور، شهیدان: هادی عرفانی‌نیا، مهدی زاهد لویی، آرمان علی وردی، سجاد شهرکی و آخرین شهید طلبه بسیجی حجت الاسلام محمد زارع مویدی به دست جنایتکار ایادی استکبار جهانی و همچنین حمله ناجوانمردانه به بعضی از مدارس علمیه که در حقیقت مکتب‌های امام صادق(علیه السلام) و سربازخانه‌های امام زمان(عج) هستند، را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و حوزه‌های علمیه و ملت شهید پرور و انقلابی ایران، بالاخص خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

اعتقاد عمیق داریم که خون مطهر شهدا خصوصا این شهیدان عرصه علم و عمل، که شهادتشان یادآور حضور پر رنگ حوزویان و روحانیت در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، از مبارزات دوران انقلاب تا سال‌های پر افتخار دفاع مقدس است، قدرت اعجاز آمیزی در نابودی پلیدی‌ها و ظلمات شیاطین و استکبار جهانی دارد.

امید است ملت شهید پرور، اکنون که دشمنان قسم خورده دین و کشور به دلیل احساس شکست از فعالیت‌های خود، بی‌پرده وارد مرحله دیگری از دشمنی یعنی ریختن خون شهروندان بی‌گناه شده‌اند، چونان همیشه با درک صحیح و به موقع از شرایط حساس کنونی و حضور در صحنه‌های دفاع از کشور، دین و نظام مقدس اسلامی پاسخی دندان شکن به آخرین توطئه‌های مذبوحانه دشمنان پلید ایران اسلامی قوی بدهند.

برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایات وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه‌های مرتبط است.

از خداوند متعال برای همه این شهدای عزیز علو درجات و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مسألت داریم.

حوزه علمیه همدان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha