جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تجزیه و تکه تکه شدن ایران اسلامی می تواند بقای اسرائیل غاصب و دیگر مزدوران منطقه را تضمین کند؛ جوانان باید بدانند کسانی که به نام آشوبگر به کف خیابان ها می آیند همان نیروهای شیطانی استکبار به ویژه اسرائیل غاصب، وهابیت و آمریکای جهانخوار هستند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: فتنه همانطور که از اسمش پیداست، تلاش برای برهم زدن نظم و آرامش جامعه است و فتنه گران همان افرادی هستند که به وسیله دشمنان برای اجرای نیات پلید اجیر شده اند.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در این روزها همه ما متوجه آن شده ایم این است که استکبار جهانی هرگز نمی تواند ایران مقتدر را تحمل کند، لذا امروز دست به هر کاری می زند که این اقتدار را از نظام ما بستاند.

حجت الاسلام محمدی افزود: دشمنان داخلی و خارجی به صورت بی سابقه ای یک جنگ تمام عیار هم در حوزه جنگ نرم و هم در حوزه خشونت و آدم کشی در کشور به راه انداخته اند به امید اینکه هم به اربابان خود خوش خدمتی کرده باشند و هم اینکه این کشور را به سمت مدل سوریه ببرند، مدلی که آمریکایی ها و صهیونیست ها به شدت دنبال آن هستند.

استاد حوزه عنوان کرد: تجزیه و تکه تکه شدن ایران اسلامی می تواند بقای اسرائیل غاصب و دیگر مزدوران منطقه را تضمین کند. جوانان باید بدانند کسانی که به نام آشوبگر کف خیابان ها می آیند همان نیروهای شیطانی استکبار به ویژه اسرائیل غاصب، وهابیت و آمریکای جهانخوار هستند.

وی ادامه داد: الطاف خداوند متعال شامل این ملت و نظام است و دژخیمان نمی تواند هرگز به این انقلاب آسیبی برساند با این وجود نباید در برابر دشمنان که امروز عزم خود برای براندازی این نظام جزم کرده اند، منفعل عمل کنیم.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: اگر کسی به وضعیت حال حاضر کشور معترض است قانون اساسی راه های بسیاری برای ابزار انتقاد تعریف کرده است، لذا اغتشاش و حمله به پلیس و مردم را نمی توان اعتراض و انتقاد دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha