دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم گفت: مردم همیشه در شرایط سخت حضور پر قدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: مردم همیشه در شرایط سخت حضور پر قدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده‌اند.

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) درباره بسیج که میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است، ادامه داد: بسیج اهل گمنامی و بی‌نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است، در دوران دفاع مقدس بسیجیان را دیدید که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده است که در کنار ملت است.

امام جمعه تبریز، خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تأمین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان خواب را بر خود حرام کرده‌اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوبگران داعش صفت قرار گرفتند سینه سپر کرده‌اند و مظلومانه شهید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند گفت: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور برشمرد و افزود: به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، هدف اصلی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد ناامنی شدید و تجزیه ایران دانست و گفت: نیروهای نظامی، امنیتی و بسیج با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف‌شان خنثی و ضربات محکم‌تری به آنها وارد می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha