پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زیست

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی «زیست جنسی کودک و نوجوان (زیست عفیفانه)» ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره برگزار می شود.

مجید شجاعی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود بین والدین و فرزندان، صحبت درباره موضوعاتی است که به تربیت جنسی کودک مربوط بوده و آنها مسائلی است که در صورت مطرح‌شدن به روش نادرست یا حتی مطرح نشدن می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیر و گاه خطرناکی داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را جلوگیری از بروز مشکلاتی که در این زمینه دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است بیان کرد و گفت: این دوره تخصصی به منظور تامین منابع انسانی عرصه مسائل جنسی برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این دوره ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره بوده ، حدود۱۴۰ ساعت آموزشی و حداکثر تعداد جذب این دوره ۳۰ نفر است.

وی با اشاره به اینکه شرط شرکت در دوره، قبولی در مصاحبه ورودی خواهد بود، گفت: دوره صرفا به صورت حضوری در پاییز و زمستان سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

شجاعی تصریح کرد: معرفی به اداره اعزام تخصصی جهت تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی، معرفی به نهادهای فرهنگی به عنوان استاد، صدور گواهی پایان دوره بعد از قبولی در مصاحبه و آزمون امتیازهای این دوره هستند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان واجد شرایط برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی اینترنتیc۸۸.ir/jen۳۰ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سکینه مرادی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    دوره ها مرکز عالی هستند خصوصا ارسال فایل صوتی ها برا راه دوری ها خوبه