یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک؛ درگذشت مادر شهیدان والامقام مهدی و حسین رضائی تیرآبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی درگذشت مادر شهیدان والامقام مهدی و حسین رضائی تیرآبادی را تسلیت گفتند.

متن پیام بشرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم مرحوم خدیجه نجفی مادر شهیدان والامقام مهدی و حسین رضائی تیرآبادی و همسر مکرمه حجت الاسلام والمسلمین حاج میرزا حسن رضائی تیرآبادی رزمنده سال های دفاع مقدس از وطن را به خانواده‌های محترم و بازماندگان این مادر فداکار تسلیت عرض می‌کنیم.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند قابل وصف نیست و نام نیک آنها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان به رسم ادب و ارادت، به ساحت ایمان و مقام صبر این مادر بزرگوار ادای احترام کرده و از درگاه خداوند متعال، علودرجات آن مرحومه و سلامتی بازماندگان را مسألت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

عابدین خرّم
استاندار آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha