دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برپایی میز خدمت مدیران کل خوزستان در هویزه باحضور نماینده ولی فقیه

میز خدمت ادارات و پاسخگویی مدیران استانی به مردم شهید پرور شهرستان هویزه باحضور ۲۰ دستگاه اجرایی در مسجدالشهدا این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، میز خدمت ادارات و پاسخگویی مدیران استانی به مردم شهید پرور شهرستان هویزه باحضور ۲۰ دستگاه اجرایی در مسجدالشهدا این شهرستان برگزار و مردم مشکلات و دغدغه های خود را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

برپایی میز خدمت ادارات در سطح شهرستان هویزه و دیگر نقاط استان خوزستان با پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دیدار چهره به چهره مردم و مدیران و بررسی میدانی دغدغه های آنها است.

آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، آبفا، برق، بانک کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت و گاز اروندان بخشی از ادارات دارای میز خدمت بودند.

از مهم ترین دغدغه های مطرح شده می توان استقرار اداره تامین اجتماعی، اداره ثبت اسناد و املاک، نوسازی مدارس شهرستان، ترمیم و بهسازی جاده بین روستایی، روشنایی معابر و فرسودگی پایه های برق، آب و فاضلاب، حل مساله بیمارستان هویزه و تجهیز بیمارستان محلی، مشکلات کشاورزی و اختصاص حق آب اشاره کرد.

میز خدمت ادارات استانی و دیدار مردمی و چهره به چهره مردم شهرستان هویزه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به مدت ۳ ساعت طول کشید.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مسئولان و مدیران حاضر تأکید کرد که وعده هایی به مسئولان و مدیران بدهید که توان اجرای آنها را داشته باشید، این وعده ها در زمان مقرر پیگیری می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha