پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1055546
۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
برگزاری دوره تربیت مربی سواد رسانه در بوشهر

مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران بوشهر از برگزاری دوره تربیت مربی سواد رسانه ویژه بانوان طلبه استان با تدریس سردبیر خبرگزاری حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رضا حیدری از برگزاری کارگاه تربیت مربی سواد رسانه حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تدریس حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه طی دو روز در دو نوبت صبح و عصر در بوشهر خبر داد.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون سربازان اصلی جهاد تبیین هستند گفت: دشمنان توانایی های جمهوری اسلامی ایران را در بحث نظامی و موشکی درک کرده اند و خوب میدانند که با کوچکترین اشتباه بزرگترین ضربه را از طرف جمهوری اسلامی خواهند خورد لذا به جای جنگ سخت و خطرات آن به جنگ نرم روی آورده اند و هر آنچه دارند در این مسیر می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با فضای رسانه و مجازی در شرایط فعلی برای هر فرد مسلمان خصوصا ایرانی واجب و لازم است، ادامه داد: اگر مردم ما با ترفند های دشمن در فضای سایبر آشنایی نسبی داشته باشند دشمن قادر نخواهد بود که نقشه های شوم خود را به راحتی در بین جوانان و ملت ما عملی کند.

حیدری افزود: پیشرو و خط شکن این مسیر باید طلاب باشند، چون وظیفه طلاب و روحانیون هدایت و راهبری جامعه اسلامی است و برای این کار می بایست ابتدا خود مسلح به سلاح اندیشه و سواد رسانه باشند.

وی بیان کرد: به همین منظور، حوزه علمیه خواهران با ظرفیت طلاب مبلغه و سفیران هدایت طرح امین مدارس بر آن شده است که دوره های گوناگون از جمله تربیت مربی کودک و تربیت مربی سواد رسانه و همچنین دوره فن خطابه با بهره گیری از اساتید مجرب را برگزار کند و افراد با گذراندن این دوره ها می توانند سفیران ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی در مدارس باشند و مانع عملی شدن طرح های دشمنان در بین دانش آموزان و فرزندان عزیز ما شوند.

بانوان طلبه بوشهری مربی سواد رسانه شدند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha