جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه ‌های بسيج مدارس علمیه و گروههای جهادی طلاب کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: شجره طیبه بسیج آنقدر بالنده و قوی در همه صحنه ها عمل کرده که با همین الگو حاج قاسم سلیمانی ملت سوریه را از حلقوم نظام استکبار نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه ‌های بسیج مدارس علمیه و گروههای جهادی طلاب، گفت: بسیج آنچنان خود را در صحنه های مختلف اثبات کرده که برخی سران کشورها، در دیدار با مسئولین ما درخواست الگو گیری از فرهنگ بسیجی دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همراه با حاج حسین همدانی، با پیاده سازی الگوی بسیج در میان جوانان سوری و سایر جان برکفان جبهه مقاومت، مانع تصرف دمشق و سپس نابودی داعش را در پی داشت.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج الگویی برای رهایی ملتهاست، افزود: شجره طیبه بسیج آن قدر بالنده و قوی در همه صحنه ها عمل کرده که با همین الگو حاج قاسم سلیمانی ملت سوریه را از حلقوم استکبار نجات داد.

وی گفت: تقویت شجره طیبه بسیج ضامن تداوم نظام اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه تفکر حقیقی بسیج آن است که نظام را از گردنه های پر پیچ و خم عبور بدهد، اظهار کرد: دانشمند ممتاز هسته ای شهید فخری زاده، یک بسیجی به تمام معنا بود که برای پیشرفت نظام اسلامی جان خود را تقدیم جانان کرد.

وی در پایان گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) دارای بصیرت انقلابی و روحیه بسیجی بود و برای دفاع از کیان اسلام، انقلاب اسلامی و تقویت جبهه ولایت روشنگری می کرد.

در پایان این مراسم از فرماندهان فعال پایگاه ‌های بسیج مدارس علمیه و گروههای برتر جهادی طلاب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha