پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه / مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه‌های دانش افزایی مبلغان مخصوص مبلغان امین امری ضروری است، زیرا امروز شبهات زیادی مطرح می‌شود که رفع آن‌ها کارگروه‌ها، کتب و نرم افزارهای مناسبی را لازم دارد و امیدواریم این موارد از سمت حوزه علمیه قم تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین اسحاق سعیدی روز گذشته در جلسه ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان که با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط خوبی بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه وجود دارد، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم در راستای پذیرش مبلغین و مبلغات با ۲ نهاد حوزه علمیه استان و آموزش و پرورش وجود دارد و معاونان تبلیغ نیز در شهرستان‌ها ارتباط خوبی با بدنه تبلیغاتی استان برقرار کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۱ مبلغ، در ۱۱ شهرستان و منطقه استان فعالیت دارند و طلاب در مناطق محروم، بحران‌ها، سیل و کرونا در قالب ۱۴ گروه جهادی وارد میدان شده‌اند و با همکاری کمیته امداد و پایگاه‌های کمک‌رسانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های دانش افزایی مبلغان مخصوص مبلغان امین امری ضروری است، زیرا امروز شبهات زیادی مطرح می‌شود که رفع آن‌ها کارگروه‌ها، کتب و نرم افزارهای مناسبی را لازم دارد و امیدواریم این موارد از سمت حوزه علمیه قم تأمین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: انتظار داریم نماینده ولی فقیه در استان، نسبت به ارتباط گیری ائمه جمعه در شهرستان با مبلغان اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: نبود اتاق سمعی بصری برای ساخت کلیپ تبلیغاتی و آموزشی مهم‌ترین خلأ تبلیغ استان محسوب می‌شود که اتاق آن موجود است، اما تجهیزات لازم را ندارد و اگر امروز بخواهیم مبلغی را از حوزه علمیه معرفی و یا برنامه‌های تبلیغاتی را اطلاع رسانی کنیم، فضایی در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۲ مبلغ طرح هجرت و ساعتی در ۹ شهرستان، ۱۱ مبلغ آزاد، ۲۸۳ مبلغان طرح امین، ۴۸ مبلغ طرح بینات در ۶ شهرستان و ۱۲ مبلغ طرح نسیم رحمت در پنج شهرستان و در مجموع ۵۲۷ مبلغ در چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha