جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: یکی از نشانه های امید به آینده نظام مقدس اسلامی افول دشمنان ایران اسلامی است که برای رژیم صهیونیستی و آمریکا شاهد آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: صبر و بصیرت دو ویژگی لازم جبهه حق در برابر دشمن و استکبار است.

وی بیان کرد: بسیاری از انسان‌ها چون دنیا را محل آسایش و راحتی می‌پندارند با رسیدن به سختی‌ها ناراحت می‌شوند، در صورتی که این سختی‌ها اجتناب ناپذیر نیست و در دوران صدر اسلام سختی‌های بدتر از شرایط کنونی به وجود آمده بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم، ظهور وجود امام زمان(عج) نزدیک می‌شود و خداوند متعال عافیت را نصیب ما می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان فرمودند که مهم‌ترین شاخصه‌های ایران دوستی "پرهیز از یأس آفرینی و امیدسوزی" و "ترویج روحیه کار، تلاش و امید" است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه‌ سختی و تنگ شدن سفره‌های مردم، ناشی از نگاه برخی مسئولان به خارج است، گفت: در هشت سال دولت قبل تمام‌ نگاه‌ها به کدخدا بود و سفره‌های مردم تنگ شده، لذا متأسفانه هرچقدر امروز درباره دستاوردهای نظام صحبت کنیم اثرگذاری لازم را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه چرا باید به آینده نظام مقدس اسلامی امیدوار بود، عنوان کرد: وعده الهی مبنی بر نصرت، موفقیت‌های گوناگون و عبور از فتنه‌ها و حوادث گوناگون دلیلی بر امیدوار بودن به آینده نظام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: یکی از نشانه‌های امید به آینده نظام مقدس اسلامی افول دشمنان ایران اسلامی است که برای رژیم صهیونیستی و آمریکا شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha