پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی قطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی قطر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم ملی ولز در چهار چوب جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را تبریک عرض می‌نمایم. این پیروزی که مقرون با بازی غیرتمندانه، هوشمندانه و انتخاب شیوه کارای فنی بود، موجب شادی و خوشحالی تمام ایرانیان وطن دوست و سرافراز گردید. این پیروزی‌ها همواره مایه وحدت ملی هر چه بیشتر و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین افکن شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

اینجانب این پیروزی ارزشمند را به بازیکنان غیور و گرانقدر، کادر فنی و گروه مدیریتی تیم ملی فوتبال و تمامی مردم بزرگوار ایران عزیز تبریک عرض کرده و صمیمانه از تلاش و کوشش جانانه اعضای تیم ملی فوتبال قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال پیروزی بر تیم آمریکا و صعود به مرحله بعد را مسألت می‌نمایم.

در پایان سفارش اکید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه که همواره به مسئولان تصریح و تأکید داشتند که به ورزش قهرمانی و همگانی توجه ویژه نمایند متذکر می‌شوم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha