پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی - رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال ولز آورده است: بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سيد محسن موسوی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 20
    بسمه تعالی با سلام تیم ملی مقابل انگلیس سرود ملی را نخواندند شش گل خوردند و مقابل ولز خواندند و دو گل زدند پس اینکه سردار سلیمانی میفرماید ایران حرم است سخن درستی است
    • یاسین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      20 0
      با عرض پوزش! این سخن شما، ساده‌ اندیشانه‌ترین برداشت ممکن از این مسابقه ورزشی است!! با این حساب اگر در دیدار بعدی دوباره باختند، چه باید گفت؟ بزرگوار! فوتبال یک بازی و مسابقه است که یک روز می‌برند و روزی هم می‌بازند؛ربط دادن برد و باخت ورزشی به این مسایل، بسیار غیر منطقی است. مانند آن تفکری که صدهزار نفر را در ورزشگاه آزادی تهران و در دیدار با تیم ملی عربستان تشویق به «یا علی» گفتن کرد و تیم ایران در همان دیدار باخت! آیا ما باید ارزشمند‌ترین باورهای دینی خود را به این سادگی در پای دنیوی‌ترین موضوعات ذبح کنیم؟! به فرجام سست‌شدن این باورهای ارزشمند در اذهان کنجکاو نسل جدید اندیشیده‌ایم؟
  • زهرا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    12 0
    دولت باید نسبت به هر نتیجه تیم ملی(نماینده کشور) پاسخگو باشد، نه اینکه در مقابل باخت سنگین سکوت و در هنگام پیروزی تبریک بگوید؛ مردم در همه زمینه ها(از جمله ورزش) انتظار باندبازی، پول پرستی و بی کفایتی مدیران را ندارند!
    • محسن IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      ارتقاء و تقويت جايگاه ورزش قهرمانی كشور در عرصه‌های جهانی و بين‌المللی از وظایف اصلی وزارت ورزش و جوانان است و نابسامانی و سهل انگاری در زمینه قهرمانی، باعث عقب افتادگی در رشته های ورزشی می شود.