یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ سلسله جلسات سبک زندگی در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

حجت الاسلام حسن رحیمی گفت: اکنون در فضای مجازی شبانه روز علیه اسلام و نظام اسلامی شبهات متعددی مطرح می کنند و اعتقاد و گره قلبی جوانهای ما را به اسلام و نظام اسلامی سست می کنند که نیاز است طلاب و روحانیون با روحیه بسیجی و جهادی وارد عرصه فضای مجازی شوند و به شبهات پاسخ بدهند.

حجت الاسلام حسن رحیمی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه گفت: بسیج همیشه در خط مقدم بوده است و در جنگ تحمیلی وظیفه دفاع از مرز و بوم و جان و ناموس مردم را به عهده داشت و این وظیفه را به خوبی انجام داد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه افزود: در زمان حاضر هم طبق فرامین رهبر معظم انقلاب بسیج یک وظیفه هایی به عهده دارد و از جمله آن وظیفه ها جهاد تبیین است و بعد از این که این تبیین انجام شد وظیفه دوم دفاع از اسلام و نظام اسلامی در مقابل شبهات است.

وی افزود: اکنون در فضای مجازی شبانه روز علیه اسلام و نظام اسلامی شبهات متعددی مطرح می کنند و اعتقاد و گره قلبی جوانهای ما را به اسلام و نظام اسلامی سست می کنند که نیاز است طلاب و روحانیون با روحیه بسیجی و جهادی وارد عرصه فضای مجازی شوند و به شبهات پاسخ بدهند.

حجت الاسلام حسن رحیمی تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب در بین سایر اقشار بسیج نقش موثرتری در جهاد تبیین دارد و ان شاء‌الله این مأموریت را نیز به نحو احسن انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha