پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: راهکار مهم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، همراه‌سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: راهکار مهم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، همراه‌سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است.

وی با بیان اینکه جبهه حق باید در جنگ ترکیبی دست برتر داشته باشد افزود: رهبر معظم انقلاب در تبیین حوادث اخیر فرمودند: «دشمنان یک «جنگ ترکیبی» را شروع کرده‌اند و همه‌ی امکاناتشان را یعنی دستگاه‌های اطّلاعاتی‌شان را، دستگاه‌های رسانه‌ای‌شان را، ظرفیّت فضای مجازی‌شان را و استفاده از تجربه‌های گذشته‌شان را وارد میدان کرده‌اند».

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در جنگ ترکیبی اخیر، علیه نظام جمهوری اسلامی که در واقع هجوم بی‌سابقه دشمن است، از عناصر مختلفی بهره گرفته شده است؛ از فعال‌سازی گسترده گسل‌های فرهنگی، قومی، منطقه‌ای و مذهبی گرفته تا فعال‌سازی قدرت‌های منطقه‌ای وابسته به استکبار از جمله رژیم سعودی برای اهانت و حمله به ارزش‌ها و امنیت کشور و تولید ادعاهای دروغ و انتشار گسترده آن از طرق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تلاش برای فعال‌سازی برخی از مجامع بین‌المللی علیه ایران نظیر مجامع به اصطلاح حقوق بشری.

حجت الاسلام خدری همچنین بهره‌گیری وسیع از فرقه منافقین، تجزیه‌طلبان مرزنشین، اراذل و اوباش، بزهکاران برای ترور، بمب‌گذاری، خراب‌کاری در تأسیسات زیرساختی، ایجاد ارعاب را از دیگر روش های دشمن در جنگ ترکیبی عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به راهکار پیروزی در جنگ ترکیبی حاضر اظهار داشت: برای مقابله با جنگ ترکیبی، ما هم به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید به تهاجم ترکیبی همه ‌جانبه علیه دشمن اقدام نماییم.

وی بیان داشت: علاوه بر اقدام به موقع نظامی علیه پایگاه‌های دشمن و اقدام قاطع امنیتی و قضایی مقابل اغتشاشات، ناامنی‌ها، وحشی‌گری‌ها و ترورها و بکارگیری دیپلماسی فعال برای جلوگیری از تحرکات کشورهای خارجی علیه مردم ایران، یکی از راهکارهای بسیار مؤثر و مهم برای شکستن تهاجم ترکیبی دشمن، همراه‌سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است.

حجت الاسلام خدری گفت: باید بدانیم که با مردم همه‌چیز داریم و بی‌مردم هیچ‌چیز؛ حدوث و بقاء انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبتنی بر حضور و حمایت مردم بوده و هست؛ رفع مشکلات اقتصادی و اقناع افکار عمومی در همه عرصه‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی نظام باید در اولویت کار دولتمردان و مسئولین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha