یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از امضای تفاهم نامه این حوزه و معاونت فضای مجازی بسیج سپاه الغدیر استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهارداشت: در راستای ارتقای سطح سواد رسانه ای جامعه و تعامل بین حوزه علمیه خواهران استان یزد تفاهم نامه ای با معاونت فضای مجازی بسیج استان امضا شد.

وی، بهره مندی از ظرفیت طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران و تعامل برای دستیابی به اهداف مشترک، استفاده از ظرفیت اساتید وکارشناسان مجرب در موضوع نهضت آموزش سواد رسانه ای، آموزش های لازم برای افزایش مهارت و توانمندی اعضای فعال در فضای مجازی، برگزاری همایش ها، دوره ها، و کلاس های آموزشی به صورت مشترک، تأمین محتوای آموزشی سواد رسانه ای، توانمند سازی طلاب خواهر استان و شهرستان ها برای ورود به فضای مجازی و همکاری هردو نهاد در موضوعات زن و خانواده را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، زمان اجرای این تفاهم نامه را دو سال اعلام کرد و افزود: ادامه فعالیت نیز در صورت توافق طرفین انجام خواهد شد .

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha