چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1056507
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
اخبار کوتاه

حوزه/ بازدید امام جمعه دشتستان از خوابگاه شبانه روزی دبیرستان دکتر حسابی، حضور امام جمعه شبانکاره بین جهادگران؛ حضور امام جمعه وحدتیه بین دانش آموزان و تأکید امام جمعه سیراف بر حل مشکلات ورزشی این شهر از جمله اخبار مهم استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان به همراه خلیفه معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان با حضور در خوابگاه شبانه روزی دبیرستان دکتر حسابی برازجان، با دانش آموزان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: الحمدلله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امکانات آموزشی فراوانی جهت تحصیل فرزندان ما فراهم گردیده که می طلبد دانش آموزان عزیز خوب درس بخوانند تا برای آینده مملکت نقش به سزایی ایفا نموده و به جامعه خدمت کنند.

در این برنامه امام جمعه دشتستان دو سؤال احکامی مطرح کرد و به دانش آموزانی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا کرد. همچنین حجت الاسلام نگهبان به عنوان امام جماعت دبیرستان دکتر حسابی معرفی شد.

حضور امام جمعه شبانکاره بین جهادگران

امام جمعه و روحانیت بخش شبانکاره در اردوی جهادی و ساخت منزل برای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای چهل زرعی عرب بخش شبانکاره شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد پردل در جمع گروه جهادی اظهار داشت: روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و این را مردم در طی این سالها لمس کرده اند.

امام جمعه شبانکاره افزود: مردم عزیز بدانند روحانیت تا پای جان در کنار آنها خواهد بود و این لباس را لباس خدمتگزاری و نوکری می دانیم.

حجت الاسلام پردل تاکید کرد: ما خودمان را از مردم جدا نمی دانیم.

حضور امام جمعه وحدتیه بین دانش آموزان

حجت الاسلام ولی صمصامی در جمع دانش آموزان مدرسه ۸ شهریور وحدتیه حضور یافت و ضمن دیدار با دانش آموزان طی سخنانی با توصیه به فرار از آلودگی های دنیا کنونی، بهترین راه نجات را، تمسک به احکام دین و اهل البیت عصمت و طهارت علیهم السلام دانست.

امام جمعه وحدتیه در ادامه افزود: آنان که شعار (زن، زندگی و آزادی) سر می‌دهند دروغگویانی بیش نیستند چرا که سوابق سیاه آنان منکر ادعایشان می باشد.

وی با بیان اینکه اسلام از زمان ظهورش تاکنون اول مدافع حقوق زن بوده است، گفت: اسلام است که از زنده به گور کردن دختران جلوگیری کرد، اسلام است که در فراگیری علم هیج فرقی بین زن و مرد قائل نیست، اسلام است که خدمت به همسر و فرزندان و تلاش در راه تأمین معاش آنان را افضل از جهاد در راه خدا می‌داند.

حجت الاسلام صمصامی در پایان این برنامه با طرح سوالاتی به برخی از دانش آموزان جوایزی اهداء کرد.

تاکید امام جمعه سیراف بر حل مشکلات ورزشی این شهر

صالح احمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بهمراه هیئت همراه، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و بخشدار سیراف با امام جمعه بخش سیراف دیدار کردند.

امام جمعه بخش سیراف در این دیدار گفت: مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش سیراف نیاز به نگاه ویژه مسئولین دارد.

حجت الاسلام صادق عاشوری گفت: کمبودها در بخش ورزش در بخش سیراف بسیار است و برای رفع مشکلات جوانان باید گام های اساسی برداشت.

وی با تشکر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و بازدید میدانی از مشکلات بخش سیراف گفت: زمین چمن فوتبال سیراف از بین رفته است؛ تیم فوتبال سیراف در استان شناخته شده است و چندین بار در جام حذفی قهرمان شده و به جام حذفی کشور رفته و خوش درخشیده است.

وی افزود: نور ورزشگاه پرک، کف‌پوش سالن شیرینو مسائل و مشکلاتی است که با یک حرکت جهادی می شود این مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha