جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/نشست خبری استاندار قم

حوزه/ جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای از اقدام استاندار قم حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم در حمایت از اقدام ارزشمند استاندار قم در راستای حمایت از قانون عفاف و حجاب به این شرح است:

رسول گرامی اسلام می فرمایند:

مَن رَأی مِنکُم مُنکَرا فَلْیُغَیِّرْهُ بِیَدِهِ ، فإن لَم یَستَطِعْ فبِلِسانِهِ ، فإن لَم یَستَطِعْ فبِقَلبِهِ و ذلکَ أضعَفُ الإیمانِ . (نهج الفصاحه حد ی ث ٣٠١٠)

هر یک از شما منکری را دید باید با دست خود آن را تغییر دهد. اگر نتوانست، با زبانش تغییر دهد (اعتراض کند) و باز اگر نتوانست، در قلبش آن را انکار کند و این ضعیف ترین مرحله ایمان است.

در راستای حمایت از قانون عفاف و حجاب و همچنین ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی، جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم ، حمایت خود را از اقدام انقلابی و ارزشمند استاندار محترم جناب آقای دکتر شاهچراغی در برکناری مدیر متخلف از اجرای قانون عفاف و حجاب ( ماده 102 قانون تعز ی رات مصوب سال 1362است ) اعلام میدارد و آن را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانسته، و مطالبه خویش از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و دولتی استان قم در راستای حمایت و ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی و در رأس آن عفاف و حجاب عمومی را اعلام میدارد.

انتظار است مسئولان دولتی و اجرایی کشور اسیر هجمه های دشمن و جنگ رسانه ای و ادراکی آن نشده و از ارزشهای اسلامی و انقلاب ی جامعه در هر پست و جایگاهی که هستند دفاع نمایند.

و العاقبة للمتقین

دبیر ستاد جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی

استان قم

جواد رهبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha