شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مسجد امام خمینی(ره) منطقه گلباد ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اقتدار نظامی کشور دشمن جرأت حمله نظامی به کشور را ندارد به همین خاطر این آشوب ها و اغتشاشات را در کشور ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مسجد امام خمینی (ره) گلباد با اشاره به اهمیت نمازهای جماعت گفت: نماز یکی از الطاف و رحمات خداوند به انسان بوده و اقامه نماز به جماعت لطف و رحمت مضاعف است.

وی افزود: براساس تعبیر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله اگر دریاها مرکب، جنگل ها قلم و جن، انس و ملائک نویسنده شوند نمی توانند ثواب نماز جماعت را بنویسند.

امام جمعه ارومیه با تأکید بر تربیت فرزندان برای حضور در نماز جماعت گفت: اگر فرزند اهل نماز و عبادت باشد علاوه بر اینکه برای والدین ثواب کسب می کند حرمت پدر و مادر را نیز حفظ می کند.

وی افزود: از حضور در مساجد و اقامه نماز جماعت غفلت نکنید و مسجد را بیش از این رونق دهید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک ایام ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: در عظمت مقام حضرت زینب سلام الله علیها همین بس که امام حسین علیه السلام در وداع با حضرت از ایشان خواستند که در نمازهای شب دعایشان کنند.

وی افزود: دو فرزند حضرت در کربلا به شهادت رسیده اند اما در هیچ کتابی نقل نشده که حضرت برای فرزندان خود گریه کرده باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات اخیر گفت: با توجه به اقتدار نظامی کشور دشمن جرأت حمله نظامی به کشور را ندارد به همین خاطر این آشوب ها و اغتشاشات را در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: مردم و نیروهای نظامی و امنیتی در این صحنه با بصیرت و هوشمندی وارد عرصه شده و نشان دادند که مردم پشتیبان نظام اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha