جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجتماع ده‌ها هزار نفری «دختران انقلاب»

امروز یک روز تاریخی در تاریخ پایتخت ایران اسلامی بود. ده‌ ها هزار نفر از «دختران انقلاب» با شور انقلابی وصف ناشدنی برای صیانت از حجاب به میدان آمده و ورزشگاه شیرودی را به قرق خود در آورده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امروز پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ همزمان با ایام میلاد حضرت زینب کبری(س) و چهلم شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید «آرمان علی‌وردی»، ورزشگاه شهید شیرودی تهران در یک روز تاریخی میزبان اجتماع ده‌ها هزار نفری «دختران انقلاب» در محکومیت اهانت اغتشاشگران به چادر بانوان مومنه میهن اسلامی بود.

بیشتر بخوانید:

دعوت مادر شهید «آرمان علی‌وردی» از دختران انقلاب | ورزشگاه شیرودی منتظریم + فیلم

ورزشگاه شهید شیروری و اطراف آن مملو از جمعیت بانوان محجبه ای بود که با پرچم های جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده بودند که بگویند به هیچ قیمتی دست از حجاب که میراث حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) است و خون شهدای بسیاری برای صیانت از آن ریخته شده، بر نمی دارند و تا پای جان به آرمان های انقلاب وفادارند.

فیلم | ورزشگاه شهید شیرودی در قرق دختران انقلاب

گزارش های دریافتی حاکی از آن است که به دلیل استقبال گسترده بانوان به ویژه دختران ده هشتادی و دهه نودی از این اجتماع، بیش از دو برابر جمعیتی که داخل ورزشگاه شهید شیرودی حضور داشتند، در محوطه بیرونی ورزشگاه تجمع کرده بودند.

در این اجتماع ده‌ها هزار نفری برای اولین بار سرود «دختران انقلاب» توسط حاج ابوذر روحی اجرا شد. «شعار من اینه، زن و زندگی و آزادی فقط حجاب منه / شعار من اینه، پوشش فاطمی و زینبی انتخاب منه» بخشی از سرودی بود که بانوان و دختران انقلابی آن را همخوانی کردند.

فیلم اجرای حاج ابوذر روحی در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب»

مداحی و شعر خوانی حماسی کربلایی حسین طاهری یکی دیگر از برنامه های جذاب اجتماع باشکوه ده ها هزار نفری دختران انقلاب بود که شور انقلابی و حال و هوای خاصی به ورزشگاه شهید شیرودی پایتخت ایران اسلامی بخشیده بود.

فیلم مداحی حماسی کربلایی حسین طاهری

دلجویی مادران شهدا از بانوانی که در آشوب‌های اخیر به چادرشان هتک حرمت شد، محجبه و چادری شدن دختران کم‌حجاب به دست مادران شهدا و اجرای سرود «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» از دیگر برنامه‌های این اجتماع بزرگ بود.

دختران انقلاب در این اجتماع بزرگ از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه درخواست کردند که با زنان که کشف حجاب می کنند برخورد شود و برای زنان مجرم(سارق، قاتل و ...)، لباس زندانی طراحی کنند و آنان را با چادر نماز و یا چادر مشکی بانوان مومنه به دادگاه نبرند.

فیلم مطالبه دختران انقلاب از رئیس قوه قضائیه

آری! امروز یک روز تاریخی در تاریخ پایتخت ایران اسلامی بود. ده‌ ها هزار نفر از «دختران انقلاب» با شور انقلابی وصف ناشدنی برای صیانت از حجاب به میدان آمده و ورزشگاه شیرودی را به قرق خود در آورده بودند. «تا کور شود هر آن که نتواند دید».

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس غیر مذهبی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    22 5
    امسال مصرف ساندیس خیلی زیاد شد و بخاطر همین دولت در کنترل نرخ ارز ناتوان است.
    • . IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 18
      به به! ته کارشناسی! همون غیر مذهبی درست گفتید چون مذهبی یعنی حق پذیر، مذهبی ذهاب الی حق دارد و وضعیت تحوینیش با تشریعیش هماهنگند، دروغ چه از نوع ساندیسی و چه غیر آن را نمی پسندد، روزیش هم دایر مدار چیزی جز روزی رسان نیست.
  • خ IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    21 1
    کور کسانی هستند که واقعیات جامعه رامی بینند و انکار میکنند
    • اوج روشنایی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 17
      کوری حقیقی، واقعیت را حقیقت دیدن، و مست تشویق های واهی کسانی شدن است که به اسم آزادی، زن را به اسارت کشیده اند، و امنیتش را با دروغ سلب کرده اند. غربیها چه چیزی از جامعه خودشان گزارش می کنند، وضعیت ایذاهای جنسی چگونه است؟ اصلا زن در آنجا از حافظان امنیتش، ایمنی دارد؟ چرا؟ چون به اسم طرفداری ابزار حفاظی زن را از او گرفته اند، و زن عریان بدون آن که متوجه باشد مدام دیگران را تحریک و آزار خود فرا می خواند! اینجا زنان می گویند ما نمی خواهیم آن چاه ویل غربی اینجا احداث شود، این سیاهچال بی هویتی را نمی گذاریم ایجاد شود . و خداوند مدد خاصش را شامل حالشان فرماید، و دشمنانشان را نابود کند.
    • وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ CA ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 7
      واقعيّت ها را از سورة الواقعة یاد بگیریم! از السابقون السابقون، در مسابقه! حضرت آقا گفتند فراموش کردن آرمانها خطر بزرگی است، باید نگاه بكنيم به واقعيّت ها و آنها را درست بشناسيم و چشممان باید به آرمان ها باشد! سلام آقا جان! شما دعا میکنید که ان‌شاءاللّه چشممان روشن باشد! قرآن چشممان را روشن میکند! امام چشممان را روشن میکند! یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال! «وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ يَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا. وَالَّذِينَ لَا يَشْهَدُونَ الزُّورَ وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا كِرَامًا. وَالَّذِينَ إِذَا ذُكِّرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ لَمْ يَخِرُّوا عَلَيْهَا صُمًّا وَعُمْيَانًا. وَالَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا | و کسی‌که توبه کند و عمل صالح انجام دهد، پس بی‌گمان او چنانکه باید به سوی الله بازگشت می‌کند. و کسانی‌که شهادت دروغ نمی‌دهند، و چون بر (کار) لغو (و بیهوده) بگذرند، بزرگوارانه (از آن) می‌گذرند. و کسانی‌که چون به آیات پروردگارشان پند داده شدند، کر و کور بر روی آن نمی‌افتند. و کسانی که می‌گویند: 'پروردگارا، از همسران و فرزندانمان [کسانی را] به ما عطا فرما که [مایۀ شادیِ دل‌ها و] روشنیِ چشم‌ها باشند و ما را پیشوای پرهیزگاران قرار بده'». به پدر و مادر آرمان عزیز، خدا یک شهیدی داد! که چشم و دل ما را در کل جهان روشن میکند! باید نگاه بكنيم به واقعيّت ها و آنها را درست بشناسيم! واقعاً دشمن ما میلیونها سلیمانی را در سرا سر جهان نمیبیند؟ دست قدرت خدا را نمیبیند؟ سردار قاآنی در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: «عقل و دلتان را به کار بیاندازید، عمر رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود.»«این فهم را داشته باشید که روز قدس همچنان تا از بین بردن همه صهیونیست‌ها پابرجا خواهد بود و این جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر از روز قبل می‌شود و تا شما را از بین نبرد، دست از کار بر نمی‌دارد.»
  • محمد حسن IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    با شکوه مثل همیشه زنده باد دختران و زنان با حجاب و عفیف ایران جانم
  • ناصر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 6
    بسیار عالی بود ان شاءالله به امید خدا نابودی اسرائیل را شاهد باشیم.
    • ما ناصر ایمان CA ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 7
      ما ناصر ایمان و، ما حامی قرآنیم، ما وارث خون رنگِ، میراث شهیدانیم! السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وارِثَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ. سلام! به ورزشگاه شهید خوش آمدید! به ورزشگاه شهید در کل جهان! ما حمایت خود را از ورزشکاران واقعی اعلام میکنیم تا دشمن بفهمد همانطور که دین اسلام برای ما عزیز است، ورزشکار و پرچم حق نیز برایمان ارزشمند است. دشمن ما میخواهد کاری کند که تیم سلیمانی ها از جهان حذف شود که موفق نمیشود! حضرت آقا گفتند فراموش کردن آرمانها خطر بزرگی است، باید نگاه بكنيم به واقعيّت ها و آنها را درست بشناسيم و چشممان باید به آرمان ها باشد! سلام آقا جان! شما به ما بسیجی ها گفتید:«در دوران جام ‌جهانی همه‌ی چشمها در دنیا به جام جهانی است که چند هفته هم طول میکشد. از این غفلت جهانی خیلی‌ها استفاده میکنند، یک کارهایی را انجام میدهند». یک کارهایی مثل آن که وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این کشور با قطر در زمینه صادرات تسلیحات یک قرارداد یک میلیارد دلاری امضا کرده است. با شیطان بزرگ - که جز فریب به شما وعده نمی‌دهد - مشارکت نکنید! وَ اسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِکَ وَ أَجْلِبْ عَلَیْهِمْ بِخَیْلِکَ وَ رَجِلِکَ وَ شارِکْهُمْ فِی الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلادِ وَ عِدْهُمْ وَ ما یَعِدُهُمُ الشَّیْطانُ إِلَّا غُرُوراً | و هرکس از آنان را که می‌توانی با صدایت بر انگیز، و با (یاری) سواران و پیادگانت بر آن‌ها بتاز، و در اموال و فرزندان شریکشان شو، و به آن‌ها وعده بده - و شیطان جز فریب به آن‌ها وعده نمی‌دهد.» باید چشممان به آرمان ها باشد! امام و شهدا کمک میکنند (و دعا میکنند!) ان‌شاءاللّه چشممان روشن باشد! وعده سلیمانی ها، وعده صادق است! «ما انتقام خواهیم گرفت و ما باید به وعده خودمان صادق باشیم»! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! «کی شود که صبح و شام شرفیاب گردیم و چشم ما روشن گردد؟ چه زمان ما را می‌بینی و ما تو را می‌بینیم، درحالی‌که پرچم پیروزی را گسترده‌ای؟» «پیروزی به وسیله ما و از آن ماست، و روبه روی دروازه زمان، فریاد میزنیم... به فریاد ما برس، به فریاد فلسطين برس، بشتاب ...»
  • ایرانی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    آفرین به غیرت دختران ایرانی. آفرین به مادرانی که چنین دخترانی را تربیت کرده اند. ایران سرزمین شیرزنانی است که در دفاع مقدس همپای مردان از کشور دفاع کردند. حجاب نماد زن مسلمان ایرانی است.
    • اجتماع جمعه جهان CA ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 10
      سلام ایرانی عزیز! از شیرزنان خوردیم، ما شیره غیرت را در مکتب حریّت، در مکتب آزادی | بر دشمن طغیانگر، ما شمشیر برّانیم از ملت اسلام و، از کشور افغانیم! ما هر روز سرود میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! در این جمعه، ان‌شاءاللّه، با آرمان ها چشممان روشن باشد: «هَلْ يَتَّصِلُ يَوْمُنا مِنْكَ بِعِدَةٍ فَنَحْظىٰ ؟ مَتَىٰ نَرِدُ مَناهِلَكَ الرَّوِيَّةَ فَنَرْوَىٰ ؟ مَتَىٰ نَنْتَقِعُ مِنْ عَذْبِ مائِكَ فَقَدْ طالَ الصَّدىٰ ؟ مَتىٰ نُغادِيكَ وَنُراوِحُكَ فَنُقِرَّ عَيْناً ؟ مَتىٰ تَرانا وَ نَراكَ وَقَدْ نَشَرْتَ لِواءَ النَّصْرِ تُرَىٰ أَتَرَانا نَحُفُّ بِكَ وَأَنْتَ تَؤُمُّ الْمَلَأَ وَقَدْ مَلَأْتَ الْأَرْضَ عَدْلاً، وَأَذَقْتَ أَعْداءَكَ هَواناً وَعِقاباً، وَأَبَرْتَ الْعُتاةَ وَجَحَدَةَ الْحَقِّ، وَقَطَعْتَ دابِرَ الْمُتَكَبِّرِينَ، وَاجْتَثَثْتَ أُصُولَ الظَّالِمِينَ، وَنَحْنُ نَقُولُ: الْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعالَمِينَ | آیا روز ما به تو با وعده‌ای در می‌پیوندد تا بهره‌مند گردیم، چه زمان به چشمه‌های پر آبت وارد می‌شویم تا سیراب گردیم، چه زمان از آب وصل خوشگوارت بهره‌مند می‌شویم؟ که تشنگی ما طولانی شد، چه زمان با تو صبح و شام می‌کنیم تا دیده از این کار روشن کنیم، چه زمان ما را می‌بینی و ما تو را می‌بینیم، درحالی‌که پرچم پیروزی را گسترده‌ای، آیا آن روز در می‌رسد که ما را ببینی که تو را احاطه کنیم و تو جامعه جهانی را پیشوا می‌شوی درحالی‌که زمین را از عدالت انباشتی و دشمنانت را خواری و کیفر چشانده‌ای و متکبّران و منکران حق را نابود کرده‌ای و ریشه سرکشان را قطع نموده‌ای و بیخ و بن ستمکاران را برکنده‌ای تا ما بگوییم: ستایش ویژۀ خدا، پروردگار جهانیان است». ان‌شاءاللّه چشممان روشن باشد! آ. بهجت گفتند:«وای به حال کسی که قرآن را کوچک بشمارد‌! وای به حال کسانی که عدیل قرآن را نشناسند و نسبت به آنها کورباطن باشند، که قطعاً نسبت به قرآن هم کورباطن خواهند بود». سلام آقا جان! ما شما را میشناسیم! ما شما را کوچک نمیشماریم! نبین قدم کوچیکه! کور بینا میشود با یاد دیدار شما! اگر دشمن ما شتابزده است، ما هم السابقون السابقون، در مسابقه! به کوریه چشم منافقان و دشمنان ...
  • محمدرضا IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    افرین به غیرت دختران ایرانی
  • یاسین IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    17 1
    این تجمعات خوبه اما نباید موجب گمراهی در تحلیل وضعیت واقعی جامعه گردد. توصیفات اغراق‌آمیزی مانند: «یک روز تاریخی در تاریخ پایتخت ایران اسلامی» واقع‌بینانه نیست؛ در پایتخت 10 میلیون‌نفری اگر به مخالفان و معترضان اجازه تجمع داده شود، ورزشگاه شیرودی که جای خود دارد، ورزشگاه آزادی هم جوابگوی حضورشان نخواهد بود. بنابراین همان‌طور که گفته شد، این‌گونه برنامه‌ها نباید به نوعی دهن‌کجی نسبت به دیگر آحاد جامعه منجر شده و دوقطبی خطرناک اجتماعی را تشدید نماید.
    • ؟ IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 7
      جناب یاسین نظرسنجی های تا کنون چه گفته و می گویند؟
    • السلام علی الشجاعة IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 7
      اصلا چرا نسبت به بزه نگاه این چنینی دارید؟! چرا بزه و برهکار را گنده می بینید؟! بزهکاری یعنی تکبر در برابر خداوند تبارک و تعالی، و واقعیت متکبران در یوم تبلی السرائر به گونه مورچه گانی است که ... اگر شما در هنگامه و زمانه انبیاء علیهم السلام می بودی چه می کردی؟ لابد می گفتی هیس! ترسیدن و پمپاژ آن به دیگران هنر نیست.
  • سلام IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام الله علی النساء العفیفات الداعیات إلی العفة و الطهارة
    • بَرْدًا وَسَلَامًا CA ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      پيامبر (ص) فرمودند شبي كه در معراج بودم، به هنگام بازگشت، جبرئيل نزد من آمد؛ به او گفتم: اي جبرئيل! آيا حاجتي داري؟ پاسخ داد: حاجت من اين است كه از طرف خدا و من به خديجه (ع) سلام برساني؛ چون رسول خدا (ص) پيغام جبرئيل را به خديجه (ع) رساند، پاسخ داد: إن الله هو السلام و منه السلام و إليه السلام و علي جبرائيل السلام. ما هر روز سرود و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! ابلیس چه گفت؟ قَالَ أَنَا خَيْرٌ مِّنْهُ ۖ خَلَقْتَنِي مِن نَّارٍ وَخَلَقْتَهُ مِن طِينٍ. گفت: من از او بهترم، مرا از آتش آفریده‌ای، و او را از گِل. آنهایی که رأی منفی و قرمز به سرود و سلام می دهند، نیاز بیشتری به سلام و سردی دارند! آبی و قرمز را بگذاریم برای طرفداران تیم ورزشی! آية اللّه محمدتقي مصباح يزدي گفتند نام حسین یک کیمیاست که آتش خاموش می کند! سلام من الله علیک یا ابا عبدالله! یادم این داستانی از حاج قاسم افتاد: «کفار همۀ توان خودشان را جمع کردند، بنا به روایات قریب یک ماه هیزم برای سوزاندن ابراهیم جمع می‌کردند، بعضی از کسانی که در شرف مرگ بودند وصیت کردند، از اموال‌شان هیزم خریداری شود برای سوزاندن» «در بعضی از زوایات داریم پیرزنی همۀ دارایی خود را فروخت و برای سوزاندن ابراهیم هیزم خرید، خرمنی از هیزم را جمع کردند، ابراهیم را آتش زدند، در منجنیق قرار دادند، وقتی می‌خواستند او را از منجنیق در داخل آتش پرتاب کنند، جبرئیل خدمت ایشان آمد، عرض کرد خواسته‌ای داری؟ گفت از تو نه! گفت از خدای خودت خواسته‌ای داری؟ گفت همین که من را می‌بیند من را بس است،‌ 'من ندارم حاجتی از هیچ کس/با یکی کار من افتاده‌ست و بس/ اگر خواهد آتشم گلشن کند/ شعله‌ها را شاخه‌های نسترن کند/ اگر سزاوار من باید سوختن/ لب ز دفع آن باید دوختن/ من نمی‌خواهم جزء آنچه خواهد او/ حال من می‌داند و می‌بیند او'.» قُلْنَا يَا نَارُ كُونِي بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ! آنهایی که رأی منفی و قرمز به سردار و سرود و سلام می دهند، نیاز بیشتری به سلام و سردی دارند!