جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: به مردم شهرستان توصیه می‌کنم نیروی توانمند و لایق بومی را حمایت و تقویت کنند، اینها سرمایه‌های انسانی ما هستند که باید مایه دلگرمی آنها شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عسلویه به قعطنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی نقش پررنگ آمریکا در این داستان و سیاست دوگانه و یک بام و دو هوا آن‌ها را می‌بینیم که آمریکایی‌ها خودشان وحشیانه با مردمشان برخورد می‌کنند اما مدعی نقض حقوق بشر در ایران هستند و یا سیاه پوستان را بی‌گناه در کشورشان می‌کشند و سرکوب می‌کنند و از جهتی به دنبال کمیته حقیقت یاب در ایران هستند، این خنده دار است.

وی با بیان اینکه ایران به کمیته حقیقت یاب شما نیاز ندارد، افزود: در این چهل و سه سال، ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کردند و به شهادت رساندند، این همه قتل عام در دنیا کار چه کسی است؟ برای مقاصد شوم خود از هر راهی وارد می‌شوند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر در کشور، یادآور شد: در همین اغتشاشات، خودشان اقرار کردند از مرزهای عراق سلاح به دست اغتشاشگران می‌رسانند اما شاهد هستیم که اقدام به کشته سازی می‌کنند.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه دشمن متاسفانه بچه‌های ما را فریب می‌دهند، افزود: امروز شاهدیم برخی از این افراد دهه هشتادی حرف بیگانگان را بیان و تکرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما آگاه هستند، خاطرنشان کرد: ارواح پاک شهدا اجازه نخواهند داد به نظام ما آسیبی برسد، چرا که در همین قضیه فوتبال دیدید فوتبال می‌تواند باعث شادی و اتحاد مردم شود، اما کاری کردند که بازیکنان در بعضی از بازی‌ها نتوانند خوب بازی کنند.

امام جمعه عسلویه در توصیه‌ای به مردم شهرستان اظهار داشت: به مردم شهرستان توصیه می‌کنم نیروی توانمند و لایق بومی را حمایت و تقویت کنند، اینها سرمایه‌های انسانی ما هستند که باید مایه دلگرمی آنها شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    مدیر لایق به مردم خدمت می کند و مدیر نالایق به طلب حمایت مردم می گردد! چرا به جای حمایت مردم به دنبال حمایت مدیر می گردیم؟