جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی‌ کالاها از مطالبات اصلی مردم است، گفت: مسئولان باید با همت جهادی و انقلابی بازار را تنظیم کنند و مانع گرانی اجناس شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه مصلی الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه مسئولان باید با ایجاد ساز و کارهای مناسب مانع گرانی و افزایش قیمت کالاها شوند، اظهار داشت: مسئولان باید بازار را رصد نموده و مراقب باشند معیشت مردم بیش از این دچار اختلال نشود.

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی‌ کالاها از مطالبات اصلی مردم است، افزود: مسئولان باید با همت جهادی و انقلابی بازار را تنظیم کنند و مانع گرانی اجناس شوند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید در راستای تحقق اهداف شعار سال همت خود را بکار گیرند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای عملی نمودن اهداف شعار سال و تولید و اشتغال دانش بنیان همتی مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نهادهای اجرایی باید در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور همتی والا داشته باشند، گفت: با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در راستای اشتغالزایی جوانان این استان، فعالیت‌های چشمگیری صورت خواهد گرفت.

وی به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان در کنار اساتید فرهیخته و توانمند از سرمایه‌های اصلی کشور به حساب می‌آیند و باید برای رفع مشکلات آنان اقدامات فوری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دانشجویان در طول مبارزات با حکومت ستم شاهی خدمات و فعالیت‌های چشمگیری در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، اظهار داشت: حرکت‌ها و اقدامات دانشجویان در طول تاریخ همواره پیشرو و تاریخ ساز بوده است.

در پایان خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر، از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام مهرداد شکوهی‌فر و مسعود میرزایی تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha