سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1057083
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: دانشجویان موتور محرکه جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجویان موتور محرکه جامعه هستند و با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در راستای اشتغال و تولید انواع محصولات در ایران اسلامی، در حال تلاش برای سربلندی کشور هستند.

وی با اشاره به اینه دانشجویان مومن، ولایی و انقلابی با هوشیاری و بصیرت، ترفندهای دشمنان را خنثی خواهند کرد، افزود: دانشجویان متعهد و متخصص با تلاش‌های شبانه روزی در راستای بهبود اقتصاد کشور تلاش خواهند کرد و با تولیدات خود در عرصه‌های گوناگون بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهند افزود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون و اقتدار روز افزون نظام، موجب ترس و هراس دشمنان شده است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی درعرصه‌های نظامی، پزشکی و دانش بنیان جزء کشورهای سوم و چهارم جهان است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به سنندج گفت: استقبال پرشور و خودجوش مردم از رئیس جمهور در این سفر، نشان از پایبندی مردم سنندج به نظام جمهوری اسلامی و دولت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha