پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، دانشجویان را بیدار کننده و گفتمان ساز جامعه دانست و گفت: دانشجویان به هیج وجه تصور نکنند که کارهایشان در کشور کارهای بی‌اثری است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ابعاد کرامت و شخصیت والای حضرت زهرا(س) بسیار وسیع و گسترده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه بر اساس توصیه بزرگان، علما، اساتید دانشگاه‌ها و صاحبان تربیون‌ها باید مواظب باشند تا در فتنه‌ها از آنها کوچکترین سوء استفاده نشود، گفت: زمانی که فتنه به وجود می‌آید، همه وظیفه داریم ضمن کمک به جبهه حق به اندازه توانمان نیز پاسخگوی جبهه باطل و شبهات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: در تمام مراحل شناخت جبهه حق و باطل باید مواظب باشیم با گفتن و نوشتن مطلبی کاری نکنیم که جبهه باطل خوشحال شود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری که حتی نشستن شما نیز پیام دارد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جلسه ۱۳ آبان که با حضور دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد نیز دارای پیام است.

امام جمعه کاشان، با گرامی‌داشت ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خوان جنگلی، یادآور شد: ایشان به عنوان یک طلبه به مدت ۷ سال علیه مظفرالدین شاه ملعون به مبارزه پرداخت چرا که معتقد بود، بیگانه نباید در کشورمان حکومت کند و باید استقلال داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با گرامیداشت روز دانشجو، با اشاره به اینکه شهید بهشتی دانشجو را موذن جامعه می‌دانستند، یادآور شد: اگر دانشجو خواب بماند، بقیه مردم هم خواب خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، دانشجویان را بیدار کننده و گفتمان ساز جامعه دانست و افزود: دانشجویان به هیچ وجه تصور نکنند که کارهایشان در کشور کارهای بی‌اثری است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ۲۸ مرداد ۳۲ با کمک آمریکا با کودتایی در ایران به دنبال برداشتن حکومت مردمی مصدق بود، اظهار داشت: دانشجویان تنها کسانی بودند که ۵ روز بعد در برابر این موضوع اعتراض کردند و در محرم همان سال، زمینه ساز تظاهرات و اعتصاب بازار تهران و چند استان کشور شدند و در نهایت ۱۶ آذر آمریکایی‌ها تجمع دانشجویان کشورمان را به خاک و خون کشیدند.

حجت السلام والمسلمین حسینی، تأکید کرد: با توجه به اینکه ماهیت ۱۶ آذر ضد آمریکایی است، بنابراین نباید مرگ بر آمریکا را در این روز فراموش کنیم.

وی به اهداف مغرضانه رسانه‌های معاند در مسابقه ایران در جام جهانی فوتبال اشاره کرد و گفت: در حاشیه این مسابقه گرچه از طرف مخالفان جمهوری اسلامی ایران شیطنت‌هایی به عمل آمد، ولی آن روزی که تیم ملی با زدن دوگل برابر حریف پیروز شد و مردم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی با شعار الله اکبر به خیابان‌ها آمدند، رسانه‌های معاند این خبر را پخش نکردند ولی وقتی ایران از آمریکا یک گل می‌خورد رسانه‌های معاند تصویر چند نفر در کرج و شمال تهران را که با به دست گرفتن پرچم امریکا به خیابان آمدند را سریعا نشان می‌دهد.

امام جمعه کاشان پیشرفت فناوری هسته‌ای، شکست آمریکا در طبس و نابودی داعش در منطقه را از مهمترین پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در واکنش به رسانه‌های معاند، فرمودند پیام مردم ایران را در ۱۳ آبان، در مراسم تشییع شهادت حاج قاسم سلیمانی و شادی مردم از پیروزی تیم ملی ایران که بیش از ۴ ساعت با پرچم مقدس جمهوری اسلامی بیرون آمدند، مشاهده کنید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha