پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نظام آموزشی نتوانسته نقش اساسی خود را در عرصه معلم پروری ایفا کند البته یک سری کارها آغاز شده که امیدواریم در حد عالی ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در افتتاحیه دوره طرح ولایت دانشجویی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظام آموزشی نتوانسته نقش اساسی خود را در عرصه معلم پروری ایفا کند، گفت: یک سری کارها آغاز شده که امیدواریم در حد عالی ادامه پیدا کند و شما دانشجویان این راه قدر خود را بدانید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: طرح ولایت یکی از ضرورت‌ها است البته ممکن است برخی از مطالب این طرح در حدی باشد که شما از نظر ذهنی آماده پذیرش آن‌ها نباشید که دریافت اینگونه مطالب دلدادگی و تمرکز می‌خواهد.

وی ادامه داد: مطالبی که در این دوره بیان می‌شود امور متنی و معرفتی است و از حواشی نیستند، پس در یادگیری مطالب بکوشید.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: با شرکت در این کلاس‌ها و مطالعه مطالب ذهن خود را غنی کنید البته تنها به مطالب این دوره اکتفا نکنید و مطالب مرتبط دیگر را هم دنبال کنید تا فردی موفق در حوزه تعلیم و تربیت شوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: امروز شما با هجمه شدید غرب علیه اسلام مواجه‌ هستید، زیرا مستکبران نمی‌توانند حاکمیت دین خدا را ببیند؛ لذا شخصی به نام شهید سلیمانی با دنیای استکبار مقابله کرد و امروز مکتب شهید زنده است و نامش برای دشمن خطر آفرین شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهید سلیمانی گفت «ما ملت امام حسینیم » پس در برابر ظالمان سر خم نمی‌کنیم چون از مکتب عاشورا درس گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: شما به عنوان فرهنگیان آینده باید خود و نسل جوان را بر پایه دین تربیت کنید و خداشناسی، بایدهای سیاسی و اجتماعی و وظایف را براساس مکتب اباعبدالله(ع) فرا بگیرید که این رمز موفقیت من و شما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: حق و باطل هر دو در عمل کردن یا نکردن به قوانین الهی محقق می‌شود و انقلاب اسلامی بر اساس همین قوانین تأسیس شد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha