جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر | دیدار جمعی از اساتید انقلابی و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ جمعی از اساتید انقلابی و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در دیدار جمعی از اساتید انقلابی و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، از مواضع انقلابی و حکیمانه معظم له در اتفاقات اخیر کشور تقدیر کرد.

وی ابراز داشت: دولتمردان باید در فکر رفع نگرانی معیشتی و اقتصادی مردم باشند؛ چراکه این مردم از شروع انقلاب تاکنون پشتیبان نظام و انقلاب و در هم کوبنده توطئه ها و طرح های دشمنان بوده اند.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب افزود: ملتی که اینگونه برای حفظ نظام ایثار جان می کند، نظام نیز باید داشته و ذخائر خود را صرف و هزینه این ملت کند؛ مردم ولی نعمتان این نظام بوده و دولت باید شبانه روزی به فکر آنان باشد.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین یادآور شد: دولت انقلابی و مردمی با سرعت، کار خود را به پیش می برد و تا می تواند باید به فکر مستضعفین و این ملت رشید باشد؛ باید دست رانتخواران و دزدان قطع شده و مردم به حق خود برسند.

این استاد حوزه گفت: حمایت حضرت آیت الله نوری همدانی از رهبری حکیمانه ولی فقیه که به جا و ستودنی بوده است، جای تقدیر دارد و خداوند متعال را شاکریم که چنین رهبر آگاه و جانشین صالح و خلفی برای امام راحل داریم.

تجدید بیعت اساتید انقلابی حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی اظهار داشت: اساتید انقلابی حوزه علمیه قم، بیعت مجدد خود را با این ولی فقیه و رهبر فرزانه اعلام نموده و بیان می کنیم که دشمنان آرزوی تفرقه میان ملت و مردم و نظام ولایی را به گور خواهند برد.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز داشت: علمای حوزه باید ضرورت وجوب پوشش اسلامی که واجب قرآنی است را تبیین کرده و از قوه قضائیه مطالبه می کنیم که با اغتشاشگران برخورد مناسب داشته و ان شاء الله پرچم این نظام با حضور مردان با غیرت انقلابی و طلاب بسیجی و زنان باعفاف و با عزت و با غیرت ایرانی، از دستان مبارک رهبر انقلاب به دست مبارک امام زمان (عج) خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha