یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: دشمن به دنبال این است که نام اسلام را از صفحه روزگار پاک کند، شاید کسانی که امروز دشمن دین رسول الله هستند، آشنایی چندانی به شیعه و سنی نداشته باشند، زیرا هدف آنها تنها خود اسلام است.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: دشمنان امروز روش دشمنی و عنادورزی خود را کاملا تغییر داده‌اند و چهره‌ای نامحسوس بدان بخشیده‌اند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، گفت: دشمنی‌ها در پس دوستی‌ها و بی‌طرفی‌ها، خود به یک معضل برای تشخیص درست دوست از دشمن تبدیل شده، امروز ایران در یک جنگ تمام عیار با تمام دشمنان قسم خورده‌اش می‌باشد که بیش از ۴ دهه از توطئه چینی علیه این ملت و نظام می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرده و می‌کنند، عنوان کرد: دشمن با امکانات انسانی و مادی که در اختیار دارد در تلاش است، چند صدایی در کشور بین مردم و مسئولان به وجود آورد و از سوی دیگر در بُعد فرهنگی و مذهبی نیز بیکار نبوده است.

حجت الاسلام نبوی تأکید کرد: بسترسازی برای ایجاد ناامنی در جامعه و متعاقب آن ایجاد نزاع‌های مذهبی و قومی از پروژه‌های نخ نمای دشمن در سال‌های اخیر است، دشمن در بُعد مذهبی در کشور یک هدف شوم و بلندمدت را دنبال می‌کند و آن هدف در مقابل هم قرار دادن برادران اهل سنت و اهل تشیع است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در عمل نشان داده‌اند که با اصل اسلام عناد دارند، نه شیعه و سنی، بیان داشت: دشمن اگر تنها با شیعیان مشکل داشت در بین شیعیان بدعتی خطرناک مانند داعش به وجود می‌آورد، ولی در عمل همه دنیا دید داعشی که دست نشانده دشمنان دین خدا بود چگونه دست به قتل عام اهل سنت، اهل تشیع، مسیحیان، علویان و ایزدی‌ها زد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: دشمن به دنبال این است که نام اسلام را از صفحه روزگار پاک کند، شاید کسانی که امروز دشمن دین رسول الله هستند، آشنایی چندانی به شیعه و سنی نداشته باشند، زیرا هدف آنها تنها خود اسلام است.

وی وحدت مسلمین را حیاتی‌ترین عامل بقای جهان اسلام در این برهه حساس تاریخی دانست و گفت: تنها عاملی که می‌تواند اسلام را در مقابل هجمه‌های بی‌سابقه مستکبرین حفظ کند، حفظ و تقویت انسجام مسلمین است، نباید امروز سران اسلامی اینگونه خود را به دامان اسرائیل بیندازند، زیرا این کار به نوعی خیانت به اسلام و آرمان‌های آن در عمل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha