جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع بزرگ اعتراضی حوزویان و مردم انقلابی قم که در فیضیه علیه جنایات رژیم آل سعود

حوزه/ اجتماع بزرگ میثاق با ولایت از سوی نهادهای عالی حوزه روز سه شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهانی اسلام در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۱۵ ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش: این اجتماع از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، جامعة الزهراء، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز خدمات حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای حوزوی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روحانی طرح هجرت IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    اجتماع خوبه، اما علماء اعلام،طلاب و فضلاء، به ولله ما اینهمه مجتهد نمیخواهیم، بلند شوید از قم به نقاط مختلف کشور مهاجرت کنید و زکات عملتان را بدهید. به خدا قسم در قیامت اون عالمی که لحیه و عمامه علمایی می‌گذارد و حتی یک روز تبلیغ نرفته مسئوله، روستاهای دور افتاده و ایتام آل محمد را دریابید.مگر حضرت آقا نفرمودند اگر من رهبر جامعه نبودم میرفت در یک روستای دور افتاده مشغول تبلیغ می شدم. شعار ای رهبر آزاده آماده ایم آماده را تبدیل به عمل کنید. من هم اتمام سطح ۳ دارم ولی ۱۷ سال هست در منطقه مرزی و تلفیقی تبلیغ میکنم.و امیدم در قیامت به تبلیغ هست نه تحصیل.