جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: به برکت خون‌ پاک شهدا انقلاب اسلامی باعزت و اقتدار مسیر رشد و توسعه را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در دیدار با خانواده شهید امان‌الله یزدانی، اظهار داشت: خون شهدا در نزد خداوند ارزش ویژه‌ای دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و اگر شهدا نبودند این انقلاب استوار و پابرجا نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: شهدا این نظام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و به ایران اسلامی آبرو بخشیدند و لذا ملت ایران نیز همیشه ارادت قلبی خود به شهدا را ثابت کرده و قدردان آن‌ها هستند.

وی همچنین به قضایای اخیر کشور اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های قطعی مبارزه با اغوای رسانه‌ای دشمن، حضور فعال در عرصه جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری ادامه داد: دنیای استکبار با درک این واقعیت که از راه نظامی نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند به رسانه و فضای مجازی روی آورده است.

وی تصریح کرد: استکبار با استفاده از انواع رسانه‌های صوتی و تصویری و رنگ و لعاب فضای مجازی تلاش می‌کند تا با تأثیر بر روی جوانان آن‌ها را گمراه کرده و برای اغتشاش، آشوب و درگیری به خیابان بکشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: امروز حضور فعال در عرصه فضای مجازی و تبیین حقایق با استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنری و گرافیکی به‌مثابه جهادی بزرگ، می‌تواند دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: فعالین فضای مجازی می‌توانند به اشکال گوناگون در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون شهیدان بسیاری پای آن ریخته شده است، تولید محتوا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در حقیقت فعالین فضای مجازی فرماندهان این جنگ رسانه‌ای بزرگ هستند و باید به بهترین شکل ایفای نقش کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha