جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت دانش هسته‌ای در عرصه اقتدار آفرینی، گفت: دانش هسته‌ای، علوم مرتبط و محصولات آن، یکی از ارکان مهم تثبیت اقتدار ملی و تولید ثروت در فضای تولید ناخالص ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار با سید پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها، اظهار داشت: تمدن یک منظومه است و ریشه و پایه آن، تحصیل، خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در آینده جهان، چند شاخص به عنوان مولفه‌های شراکت در نظم نوین جهان مطرح است که شامل مدیریت دریاها، مدیریت رسانه، مدیریت فرهنگ و مدیریت علم و تولید محصولات استراتژیک و دانش بنیان است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر بخواهیم در آینده دارای یک تمدن پایدار و در نظم نوین جهان آینده شراکت جدی داشته باشیم و تعیین کننده باشیم، باید در عرصه مرجعیت علوم نو پیدا مانند نانو، علوم و دانش هسته‌ای و هوافضا و محصولات دانش بنیان، دارای اقتدار فراملی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت دانش هسته‌ای در عرصه اقتدار آفرینی، تصریح کرد: دانش هسته‌ای، علوم مرتبط و محصولات آن، یکی از ارکان مهم تثبیت اقتدار ملی و تولید ثروت در فضای تولید ناخالص ملی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha