پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زط

حوزه / امام جمعه کاشان، برلزوم توانمندسازی افرادتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: مباحث دینی و اعتقادی به عنوان فعالیت‌های راهبردی، باید در توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان و رئیس کمیته امداد شهرستان کاشان، اظهار داشت: نهادهایی که با قلم و نفس حضرت امام راحل تأسیس شده‌اند، باعث برکت در جامعه، نظام و مورد اعتماد مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه کمیته امداد در کنار حمایت‌های مالی در توانمندسازی افراد تحت پوشش تلاش بیشتری نماید، گفت: این نهاد با حذف حمایت‌های موازی، باید تلاش کند تا به گونه‌ای نباشد که یک نفر از هیچ‌جا نتواند کمک بگیرد و یک نفر، از چندین موسسه و نهاد کمک دریافت کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین حسینی بر لزوم کمک به تحصیل فرزندان محروم و مستضعف تأکید کرد و یادآور شد: کسی که با چشیدن طعم تلخ محرومیت در مسئولیت قرار گیرد، بیشتر به فکر تحصیل فرزندان خانواده‌های محروم است.

امام جمعه کاشان، با قدردانی از کمیته امداد در تحت پوشش قرار دادن چهار قلم جهیزیه خانواده‌های بی بضاعت، گفت: اطعام نیازمندان براساس فرهنگ قرآنی با توزیع بسته‌های معیشتی نیز باید در دستور کار قرار گردد.

وی بر لزوم توانمندسازی افرادتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مباحث دینی و اعتقادی به عنوان فعالیت‌های راهبردی، باید در توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: در کنار حمایت‌های مالی، ورزشی و جسمی، در جهت ارتقای بصیرت افزایی افراد تحت پوشش نیز لازم است تا تلاش بیشتری شود.

امام جمعه کاشان، خطاب به مدیر کل کمیته امداد امام استان اصفهان، یادآور شد: راهکارهای لازم جهت حل مشکلات خانواده‌هایی که به هر علتی تحت پوشش نیستند، اعم از خانواده‌های شهدا، مدافعان حرم، باید به مسئولان رده بالای کشور ارجاع داده شود.

در ابتدای این دیدار نیز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گزارشی از فعالیت‌های این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha