جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بنیاد مستضعفین

حوزه/ رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک ۱۸ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به آزادی زندانیان نیازمند جرائم مالی و غیرعمد آذربایجان غربی، گفت: این بنیاد در تأمین کمک ۲۰ میلیارد تومان برای مرکز خیّرساز دیالیز در ارومیه و ساخت مرکز دیالیز سلماس مشارکت داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، پرویز فتاح امروز در دیدار با محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی که در دفتر ریاست بنیاد مستضعفین برگزار شد، به اقدامات اخیر این بنیاد در آذربایجان غربی، اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن معلولین با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن طی ۲ سال آینده ساخته و وام های ۱۰۰ میلیونی بلاعوض به جامعه هدف معلولین اعطا می شود.

وی از انتخاب شهرستانهای تکاب و سردشت به عنوان منطقه ویژه آبادانی و پیشرفت در راستای طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: این بنیاد به ساخت کلاس درس در مناطق محروم آذربایجان غربی طبق سهمیه وزارت آموزش و پرورش و نظر مدیریت استان اقدام کرده است.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین با اشاره به کمک ۱۸ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به آزادی زندانیان نیازمند جرائم مالی و غیرعمد آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این بنیاد در تامین کمک ۲۰ میلیارد تومان برای مرکز خیرساز دیالیز در ارومیه و ساخت مرکز دیالیز سلماس مشارکت داشته است.

وی به واگذاری ۱۴۰۰ فقره عرصه املاک در شاهین دژ به مردم اشاره کرد و بیان داشت: تامین لوله مجتمع آبرسانی در منطقه انزل و نازلو به ارزش ۳۰ میلیارد تومان، توزیع ۱۷ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و اختصاص پنج میلیارد تومان کمک بلاعوض به کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان غربی نیز از دیگر اقدامات این بنیاد در آذربایجان غربی بوده است.

فتاح در پایان از سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد تومانی برای توسعه کارخانه پاکدیس ارومیه جهت افزایش ظرفیت این واحد تولیدی خبر داده و یادآور شد: بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت زلزله اخیر خوی نیز ۱۰ هزار تن سیمان و ۱۲ هزار تن میلگرد رایگان متعهد شده و در تهیه لوازم خانگی برای زلزله زدگان مساعدت خواهد کرد.

همچنین معتمدیان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری طرح شنبه های محرومیت زدایی در آذربایجان غربی، گفت: با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به محرومیت زدایی، گام های بلندی در آذربایجان غربی در این راستا برداشته شده است.

استاندار آذربایجان غربی به سفر اخیر وزیر کشور به استان نیز اشاره کرد و افزود: در راستای زدودن محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار شهر ارومیه، در این سفر طرح هایی چون افتتاح دو مدرسه و آبرسانی به منطقه محروم و کم برخوردار کوی سالار به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یعقوبی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    پول را از چه راهی به دست آوردید و چرا برای پرداخت جرائم، وام با بهره بانکی هزینه می شود؟ با حدود ده میلیارد سیمان و بیست میلیارد میلگرد می توان یک شهر ساخت