پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن ما آمریکا، اسرائیل و غرب است که به دروغ، شعار زن، زندگی و آزادی را مطرح می‌کنند، در حالی که خودشان، زن را در بدترین شرایط اخلاقی قرار می‌دهند و مانند برده با او برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نماینده ولی فقیه در کاشان شب گذشته به عیادت امیر رضا شاهین مهر مجروح حادثه تروریستی شاه چراغ در راوند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای شاهین مهر، اظهار داشت: پیامبران الهی خصوصا پیامبر گرامی اسلام در طول تاریخ همواره مورد هجوم دشمنان الهی بوده‌اند و این سیر تاریخی ادامه پیدا کرده تا به حضرت امام(ره) منتهی شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه امام راحل هیچ موقع در برابر ظلم خاندان پهلوی ساکت نمی‌شدند، تصریح کرد: امام در برابر اینکه شاه تسلیم مطلق در مقابل آمریکا بود و نسبت به ظلمی که نسبت به مردم ایران انجام می‌شد، سکوت نمی‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ظلم آمریکا به ملت‌ها و حمایت از حکومت‌های ظالم که به کشتن سه میلیون نفر از مردم ویتنام منجر شد، گفت: ذلتی بالاتر این نیست که شاه جرأت سر پیچی از دستورات آمریکایی‌ها در حمله با هواپیماهای ایران به مردم ویتنام را نداشت.

امام جمعه کاشان، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷، خاطرنشان کرد: امام راحل با پشتیبانی مردم با ساقط کردن رژیم پهلوی، عزت، سربلندی و اقتدار را به ملت ایران بازگرداند.

وی به توطئه‌های متعدد آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: آمریکا علیرغم مسلح کردن منافقان، ترور بیش از ۱۷هزار نفر انسان بی‌گناه و تحمیل جنگ ۸ ساله، اما با ایستادگی و مقاومت مردم ایران با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ایجاد گروه تروریستی داعش در منطقه را از دیگر توطئه‌های آمریکای جنایتکار عنوان کرد اظهار داشت: به اذعان اکثر سیاست مداران داعشی که تا ۳۰ سال هیچ قدرتی توان شکست آن را نداشت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دستور مقام معظم رهبری توانست این گروه تروریستی را نابود کند.

امام جمعه کاشان به دست آشکار آمریکا در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از ناکام ماندن در توطئه‌های متعدد علیه ایران، با وارد نمودن اسلحه زمینه ساز آشوب در بعضی از مناطق کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه آمریکا و غرب با ایران قوی مخالف هستند، خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر جمهوری اسلامی هم نبود، دشمن با ایران قوی مخالف بود.

وی بر لزوم شناخت توطئه‌های استکبار جهانی تأکید کرد و یادآور شد: دشمن ما آمریکا، اسرائیل و غرب است که به دروغ، شعار زن، زندگی و آزادی را مطرح می‌کنند، در حالی که خودشان، زن را در بدترین شرایط اخلاقی قرار می‌دهند و مانند برده با او برخورد می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha