شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: جهاد تبیین بزرگترین ابزار مقابله با جنگ شناختی دشمن است و رسالت روحانیون، معلمین و همه آحاد مردم مجهز شدن به سلاح بصیرت و بهره گیری از جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز پنجشنبه ( ۱۷آذر ماه ۱۴۰۱) در همایش بزرگ روحانیون و فرهنگیان شرق هرمزگان که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی با موضوع «جهاد تبیین» در مسجد جامع امام خمینی (ره) میناب برگزار شد، اظهار داشت: انسانی که در کش و قوس حوادث و فتنه ها پیش روی انقلاب در مسیر خط ولی امر مسلمین ثابت قدم باشد کار بسیار سخت و دشواری است. آیت الله خاتمی از آن چهره هایی است که هم در زمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ولایت بود و هم در زمان رهبر فرزانه انقلاب در این مسیر نورانی ثابت قدم است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه به دسیسه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند کشور را درگیر بلوا و آشوب خیابانی کنند که برای ما باید درس آموزنده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که امروز جوانان انقلابی باید سرلوحه کار خود قرار دهند این است که باید طمعه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب را با سلاح جنگ شناختی از بین ببرند.

به گفته امام جمعه بندرعباس با اشاره به دو اتفاق ناگوار در صدر اسلام، توضیح داد: چه اتفاقی رخ داد که بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) با دختر گرامی ایشان برخورد شد و دفاع از مقام ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) سخت شد. این نشان از جنگ عمیق شناختی بود که در آن زمان صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد: در دوران حضرت زهرا (س) یک فضای فکری و اعتقادی ایجاد شد که جامعه در حوزه جنگ شناختی مغلوب شد.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ شناختی با همه ساز و کارها به میدان آمده و روایت های کاذب را به طور پیوسته به جامعه تزریق می کند تا فرصت فکر کردن را از مخاطب بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اظهار کرد: جهاد تبیین بزرگترین ابزار مقابله با جنگ شناختی دشمن است و رسالت روحانیون، معلمین و همه آحاد مردم مجهز شدن به سلاح بصیرت و بهره گیری از جهاد تبیین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha