شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان با تمام توان آتش‌افروزی کردند تا نظام را درگیر و متوقف سازند، اما دیدیم که نظام اسلامی با قوت به راه خود ادامه داده و دامن این آتش‌افروزی‌ها امروز کشورهای خودشان را در برگرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دومین اجلاس مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد گفت: شما فرزندان معظم شهدا سزاوارترین درس‌آموزان مکتب فاطمی هستید. مکتبی که مس وجود انسان را به طلا مبدل می‌سازد. باید از سخنان حضرت صدیقه طاهره (س) بخصوص خطبه فدکیه استفاده کنیم و از شهادت آن بزرگوار پیام بگیریم.

وی افزود: نقطه اشتراک همه شما عزیزان در عنوان شهادت است، که از پرافتخارترین موقعیت‌هایی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند. شما یادگاران شهدای عظیم‌الشأن بوده و خود نیز در این راه آماده شهادت هستید.


امام جمعه قم در بخشی از سخنانش به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان با تمام توان آتش‌افروزی کردند تا نظام را درگیر و متوقف سازند، اما دیدیم که نظام اسلامی با قوت به راه خود ادامه داده و دامن این آتش‌افروزی‌ها امروز کشورهای خودشان را در برگرفته است.


وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی چهل سال است به اذن الهی، رهبری حکیمانه و عنایات امام عصر (عج) و خون‌های پاک شهدا ایستاده و با قوت در حرکت است و همه توطئه‌های دشمنان به حول و قوه الهی، تدبیر رهبری معظم انقلاب و برخورد صحیح نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شد.


حجت‌الاسلام و المسلمین لونی رئیس هیئت مدیره مجمع طلاب و فضلای شاهد نیز در این مراسم گفت: مجمع طلاب و فضلای فرزندان شاهد ظرفیت بسیار مناسب و عظیمی است، اعضای این مجمع از مجتهدین، فقها و مدرسین برجسته حوزه و اعضایی است که دارای رتبه یک کنکور سراسری بدون سهمیه شاهد و شخصیت‌های برجسته علمی هستند و می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی تأثیرگذار باشند.


وی افزود: مجمع طلاب و فضلای شاهد مجمعی است که به همت فرزندان طلبه و روحانی شهدا راه‌اندازی شد و امروز به قوت فعالیت کرده و در زمینه‌های درس، بحث، رشد علمی، رساله علمی، تحصیلی، تدریس، تحقیق، آموزش و فرهنگی می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha