جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1058232
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه یکی نبودن حرف و عمل برخی مسئولان بیشترین آسیب را به نظام، انقلاب و اعتماد مردم وارد کرده است، گفت: برخی مسئولان با بی‌برنامگی، وعده‌های تو خالی و عدم اقدام لازم، مشکلات زیادی را برای کشور و مردم ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه شهر چمران استان خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مسئولان در میان مردم حضور پیدا کنند و دغدغه‌ها و مشکلات آنان را بشنوند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یکی نبودن حرف و عمل برخی مسئولان بیشترین آسیب را به نظام، انقلاب و اعتماد مردم وارد کرده است، ادامه داد: همه مشکلات را نمی‌توان پای دشمن نوشت، هرچند دشمنان تمام توان خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر این انقلاب به کار بسته‌اند، اما در این میان برخی مسئولان نیز با بی‌برنامگی، وعده‌های تو خالی و عدم اقدام لازم، مشکلات زیادی را برای کشور و مردم ایجاد کرده‌اند.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: مردم باید ببینند که مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات آنان هستند چراکه این امر سبب اعتماد مردم نسبت به خدمتگزاران خود می شود و می‌تواند امید را در دل ملت روشن کند و باعث خنثی‌سازی نقشه دشمن در ناکارآمد نشان دادن نظام و نامید کردن مردم شود.

حجت الاسلام عبادی با تأکید بر لزوم وجود رابطه مستقیم و بی‌واسطه مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: مسئولان دولت مردمی باید مثل رئیس جمهور در میان مردم باشند و نباید بگذاریم میان مردم و مسئولان فاصله بیفتد چراکه دشمن از این فاصله سوءاستفاده می‌کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات کوچک و بزرگ در بندر ماهشهر، اظهار کرد: این شهرستان برای توسعه متوازن نیاز به برنامه و چشم‌انداز دارد. یکی از آفات مدیریتی نداشتن برنامه است، اگر برنامه نباشد دچار روزمرگی می‌شویم و همه سرمایه‌ها اعم از مادی و معنوی هدر خواهند رفت.

امام جمعه شهر چمران با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم برنامه‌ریزی و داشتن چشم‌انداز پیشرفت و توسعه، تصریح کرد: این همه سال است که مقام معظم رهبری بر برنامه‌ریزی و داشتن چشم‌انداز برای حرکت به سمت پیشرفت تاکید می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: مشکلات فراوانی در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد که رفع آنها نیازمند اراده جدی و برنامه‌ریزی دقیق است. این همه سال مدیران متعددی آمدند و رفتند ولی مشکلات همچنان پابرجاست.

وی افزود: هر کسی آمد شعارهای تبلیغاتی و وعده و عید داد و رفت و همچنان مردم چشم‌ انتظار حل مشکلات هستند. مردم از مدیران شهرستان انتظار دارند در تراز دولت انقلابی عمل کنند، مردم به این دولت امید دارند. با حرف‌های قشنگ و سخنان زیبا مشکلات برطرف نمی‌شود.

امام جمعه شهر چمران تأکید کرد: شرکت‌های پتروشیمی در منطقه می‌توانند نقش مهمی در برطرف کردن معضلات و مشکلات مناطق محروم شهرستان ایفا کنند. مدیران شهرستان نیز باید مشکلات هر منطقه را شناسایی و برای برطرف کردن آنها برنامه‌ریزی و تلاش جهادی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha