چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید طی جلسه ای که با حضور امام جمعه بوشهر، مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار دشتستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین در حسینیه پنج تن آل عبا این روستا برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در جهت رفع این مشکلات و موانع به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با مردم روستا به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کرد و مردم از نزدیک مسائل و مشکلات خود از جمله اشتغال، وضعیت محیط زیست و رفع آلایندگی، مسئولیت های اجتماعی کارخانه های واقع در روستا، فضای سبز، رسیدگی به مستمندان روستا، وضعیت جاده و ... را با آیت الله صفایی بوشهری در میان گذاشتند.

امام جمعه بوشهر در این دیدار با تأکید بر حضور مسئولین در جمع مردم، اظهار کرد: مردم‌داری و خدمت به مردم عبادت است و همین نشست های ساده مسئولین با مردم و تعامل، بسیاری از مشکلات را حل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: روستای راهدار سابقه کهنی دارد و وجود خانواده های مستمند در این روستا، زیبنده شما و شهرستان دشتستان نیست.

وی ادامه داد: طی جلسه ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرار بر این شد که این کمیته در زمینه های مختلف از جمله تعمیر منازل مددجویان و مستمندان روستا، تأمین جهیزیه مددجویان، تأمین یخچال، فرش و ارزاق از جمله مرغ برای مددجویان و مستمندان روستا و ... به مستمندان این روستا رسیدگی و خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha