دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک نشستی با عنوان «جهاد تبیین در مکتب فاطمی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،حجت الاسلام محمد علی عدالت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی صبح امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیان کرد: طلاب در عرصه جهاد تبیین باید سطح علمی و مطالعاتی خود را تقویت کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: از برکات حکومت اسلامی این است که در بسیاری از علوم و فناوری ده رتبه برتر جهان هستیم که دشمن سعی در نادیده گرفتن این امور دارد.

وی جهاد تبیین را دارای سبقه تاریخی دانست و با اشاره به فعالیت حضرت زهرا به عنوان الگوی بانوان جهان تصریح کرد: حضرت زهرا(س) دو نوع جنگ داشتند جنگ سخت حضرت که همان رویارویی با دشمن و حمایت از ولایت و نحوه شهادت ایشان است و جنگ نرم حضرت همان خطابه های ایشان می باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: سازه جنگ نرم بر روی شایعات و شبهات و دروغ و اتهامات استوار است که این ساختار با گذر زمان تغییری نکرده است.

عدالت با اشاره به وقایع صفین و احد گفت: دسیسه جنگ نرم و شایعه کشته شدن پیامبر(ص) و یا قرآن برنیزه سرنوشت جنگ سخت را تغییر داد و مخاطب را فریب داد. اتفاقی که امروزه با شایعات و شبهات مجازی و رسانه ای دشمن شاهد آن هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha