دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه بداخلاقی در دستگاه‌های اجرایی زیاد است و باید مراقب باشیم نیازهای مردم را با اخلاق خوب رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کیار با بیان اینکه مطالبات مردم به طور مستمر در جلسات از زبان مسئولان مطرح شود، گفت: یکی از وظایف استانداری و فرمانداری‌ها این است که با دستگاه‌های مربوطه دور هم بنشینند و موانع اجرای پروژه‌ها را از سر راه بردارند، زیرا که اگر این موانع برداشته نشود کارها عقب می‌افتد و بعضاً دستگاه‌ها همدیگر را مقصر فشلی کار می‌دانند که این رو در روی هم ایستادن دستگاه‌ها زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه‌ها در این نظام باید با هم مشکلات را حل کنند که لازمه آن نشست‌هایی که مسائل عملیاتی شود و در نهایت این عملیات وارد میدان گردد و کار برای انجام پروژه‌ها باز شود.

نتیجه جلسات در میدان نمود پیدا کند

امام جمعه شهرکرد یکی از مشکلات عمده و علت‌های اصلی عقب‌ماندگی کارها را عدم حضور میدانی مدیران دانست و بیان داشت: یکی از مشکلات عرصه مدیریت کشور این است که مردم از ما حرف زیاد شنیده اند اما نتیجه حرف‌ها را در میدان ندیده اند و همین تناقض سبب نارضایتی شده است.

وی ادامه داد: نارضایتی‌ها از انقلاب نیست، زیرا انقلاب اسلامی اعتقاد و عقیده مردم است و نشأت گرفته از وحی و انبیاء است، مردم مسلمان هستند و هرچه از اسلام باشد به جان مردم می‌نشیند، اما اینکه آثار خدمات انقلاب در زندگی‌ها کمتر نمود دارد سبب نارضایتی شده است. البته کار زیاد شده اما آنگونه که باید تبیین نشده و حقایق به گوش مردم نرسیده است.

بداخلاقی در ادارات زیاد است

وی اظهار کرد: مسئولیت کارگزاران در ادارات این است که واقعیت‌های انقلاب را برای مردم بازگو کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند، زیرا پست‌ها، امکانات و میزها همه فرصت‌های الهی هستند که باید بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشیم. متاسفانه بداخلاقی در دستگاه‌های اجرایی زیاد است و باید مراقب باشیم نیازهای مردم را با اخلاق خوب رفع کنیم.

نظام اداری خودکار نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام افزود: مشکلات باید در سایه پیگیری‌ها رفع شود، پس هرچه بیشتر پیگیری کنیم بیشتر به نتیجه می‌رسیم زیرا نظام اداری ما نظام خودکار نیست و باید پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha