شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: کارشناسان موسسه احیاء اقدام به راه‌اندازی گروه‌ پرسمان اعتقادی "فرزانگان" در فضای مجازی کرده‌اند تا به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، اقشار مختلف مردم پاسخ شبهات و سوالات خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه، اظهار داشت: امروز پاسخگویی به شبهات خصوصا در بین نسل جوان از ضرورت‌هاست و باید بستری آسان برای مطرح شدن این شبهات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از اهداف اصلی موسسه کلامی احیاء پاسخگویی به شبهات با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان این عرصه است، گفت: در کنار جلسات و کارگاه‌هایی که توسط این موسسه برگزار می‌شود، اقدام به راه‌اندازی گروه‌ پرسمان اعتقادی "فرزانگان" در فضای مجازی کرده‌ایم تا به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، اقشار مختلف مردم پاسخ شبهات و سوالات خود را دریافت کنند.

ابتکاری از موسسه کلامی احیاء همدان | پاسخ سریع به شبهات مردم در فضای مجازی

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان افزود: گروه‌ پرسمان اعتقادی "فرزانگان"، محلی برای ارسال پرسش‌ها و شبهات اعتقادی و دریافت‌ پاسخ از کارشناسان موسسه کلامی احیاء است که در رشته عقاید و دانش‌های همگون تحصیلات تخصصی دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت عضویت در گروه فرزانگان در پیامرسان ایرانی ایتا به آدرس زیر مراجعه کنند: https://eitaa.com/joinchat/۱۱۲۰۲۷۲۵۲۳Cfbc۷۲۵۶۰۷۶

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha