سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دنیا، با وجود آنکه کشورهایی همانند آمریکا جنایت‌های بسیاری در کشورهای اسلامی و خاورمیانه انجام داده‌اند ولی هیچ کدام از مدعیان حقوق بشر حتی نامی از این نسل کشی‌ها نبرده، ولی در مقابل همگی به ناگاه، دلسوز مرگ اتفاقی یک خانم در ایران شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در نشست روشنگری که با حضور بانوان کردستان در مهدیه شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان با کسانی که همواره تلاش دارند پرچم استقلال و ایمان را برافراشته نگه دارند، دشمنی می‌کند و این خود هزینه آفرین است.

وی افزود: مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با نثار شهدای بسیاری نشان داده‌اند که برای حفظ این نظام و مملکت حاضر به هرگونه ایثاری هستند و این از روحیه میهن پرستی آنان نشأت می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، به دنبال ایجاد ناامنی در کشور و از بین بردن امید و اعتماد بین نظام و مردم است، ولی بی شک ملت ایران باهوش‌تر از آن هستند که فریب این نیرنگ‌ها را بخورند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در این روزها که شاهد حوادثی دلخراش در کشور هستیم، گروهک‌های تروریستی مانند دموکرات و کومله با اشک تمساح به دایه مهربان‌تر از مادر برای مردم کُرد تبدیل شده‌اند و در حالی شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهند که بانوان کُرد بسیاری توسط این گروهک‌ها به شهادت رسیده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از سوی دیگر بسیاری از رسانه‌های معاند که از دلارهای نفتی سعودی‌ها تغذیه می‌شوند، چشمان خود را در برابر کشتار کودکان یمنی بسته‌اند و تمام وقت خود را به مدیریت و هدایت اغتشاشات در کشور اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: در دنیا، با وجود آنکه کشورهایی همانند آمریکا جنایت‌های بسیاری در کشورهای اسلامی و خاورمیانه انجام داده‌اند ولی هیچ کدام از مدعیان حقوق بشر حتی نامی از این نسل کشی‌ها نبرده، ولی در مقابل همگی به ناگاه، دلسوز مرگ اتفاقی یک خانم در ایران شده‌اند.

سردار نقدی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی بانوان این کشور نیز پا به عرصه علم و دانش گذاشته‌اند و امروز شاهد زنان نخبه ایرانی هستیم که برای این مملکت افتخار آفرین هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان کُرد با شهامت بسیار در برابر دشمنان و عوامل ضدانقلاب ایستاده‌اند و در این راه شهدای بسیاری به مانند شهید فاطمه اسدی و ناهید فاتحی کرجو تقدیم این نظام کرده‌اند که این نشان از دلیری زن کُرد دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha