سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

امام‌جمعه بوشهر گفت: هریک از خانواده شهدا نیازهایی دارند و توجه و رفع این نیازها امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه هدف، از ارکان رحمت الهی به شمار می‌رود و به خاطر نعمت نظام خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید شاکر خداوند بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هر یک از خانواده شهدا اقتضائات خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه شود، افزود: تأمین مسکن و امور رفاهی، ایجاد اشتغال پایدار، حفظ شأن تجلیلی و تعلیمی شهدا و حفظ حقوق خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه‌های مختلف باید مورد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

وی یادآور شد: نبود توازن میان اعتبارات و نیازها یکی از مشکلات این نهاد است و بخشی از این نیازها باید در سطح ملی و در سطح استانی تأمین شود.

اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر هم در این دیدار اظهار کرد: سند تحول و بنیادین دولت در استان بوشهر در همه عرصه‌های استانی ابلاغ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران افزود: مشکل اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان یکی از برنامه‌های مهم و دارای اولویت است که باید مسئولین ادارات مختلف استان بوشهر به این امر توجه کنند.

وی با بیان اینکه بوشهر در زمینه تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران پیشتاز است، بیان کرد: توجه به مطالبات خانواده معظم ایثارگران از جمله فرزندان شهدا و جانبازان مورد توجه قرار دارد و  در تحقق مطالبات جامعه هدف از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha