جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید نوراله افشار

حوزه/ یکی از ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد می‌شود مجلس شورای اسلامی با ابزارهای نظارتی، تحقیق و تفحص ایران خودرو و سایپا را کلید بزند و به نارضایتی عمومی نسبت به این دو شرکت ورود جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نوراله افشار در خطبه‌های این هفته چرام، اظهار داشت: بدون اینکه تغییر خاص و قابل توجهی در کیفیت خودروهای داخلی شاهد باشیم، از ابتدای آذرماه شاهد رشد چند ده میلیونی در خودروهای داخلی بودیم.

وی افزود: وقتی رقابتی با خودروهای خارجی نباشد و مردم مجبور به خرید از سایپا و ایران خودرو باشند، چنین گرانی را در خرید خودرو شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام افشار با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط ارتباطات اجتماعی، هر خانواده‌ای نیازمند یک ماشین است، گفت: در این شرایط اگر کسی حقوق ۲۰ میلیونی داشته باشد و دو سال پس انداز کند، آن هم به شرط ثابت ماندن قیمت، می تواند یک سمند معمولی بخرد، که این شایسته مردم نیست.

وی یادآور شد: در هفته گذشته نمایندگان از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی گران شدن قیمت خودرو قانع نشدند و لذا از مجلس کارت زرد دریافت کرد، این کار مجلس خوب بود، اما کافی نیست.

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مجلس شورای اسلامی با ابزارهای نظارتی، تحقیق و تفحص ایرانخودرو و سایپا را کلید بزند و به نارضایتی عمومی نسبت به این دو شرکت ورود جدی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند و مسئولین با خدمت به مردم به حفظ نظام کمک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در همین راستا هفته گذشته کاری خوب و شایسته برای منطقه بیدانجیر شروع شد و آن احداث پل فلزی بر رودخانه مارون بود که با احداث و تکمیل این پل، مردم منطقه بیدانجیر پس از سالیان سال و تحمل مشقت‌های فراوان به آسانی از رودخانه مارون عبور و به جاده سراسری پاتاوه دهدشت متصل خواهند شد.

حجت الاسلام افشار اظهار داشت: از تلاش‌های نماینده و فرماندار شهرستان چرام و همه افرادی که پیگیری‌های لازم جهت خدمت به این منطقه کمتر برخوردار را انجام دادند کمال تقدیر را دارم و امیدوارم با این جاده دسترسی آسان، رشد سریع و رفع محرومیت را از آن منطقه ولایتمدار و انقلابی شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha