پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مسئول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: باید با استفاده از همراهی و تجربه های مسئولان مدارس خواهران کنشگری اجتماعی سیاسی مطلوبی از سوی طلاب خواهر در جامعه رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، راضیه هاشمی در اختتامیه نشست مسئولان مدارس خواهران این حوزه در محل مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام الله علیها با اشاره به حضور ۱۵۰ نفر در این همایش دو روزه، از حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان الگوی زندگی به ویژه برای بانوان گفت و ابراز امیدواری کرد که سیره ایشان در زندگی شان متبلور شود.

مسئول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در ادامه به اثرگذاری مسئولان مدارس خواهران به عنوان افرادی پیشران اشاره و ابراز کرد: این تاثیرگذاری بجا، بهنگام و به موقع با بهره مندی از علوم روز و روزآمدی بیشتر روی خواهد داد.

وی به هجمه نسبت به مسئله حجاب و اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: باید با استفاده از همراهی و تجربه های مسئولان مدارس خواهران کنشگری اجتماعی سیاسی بیشتر و مطلوبی از سوی طلاب خواهر در جامعه رقم بخورد.

در ادامه این جلسه نمایندگان مسئولان آموزش، پژوهش و فرهنگی مطالبی بیان کردند.

دانش افزایی و توانمندسازی خواهران در راستای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از اهداف برگزاری این نشست دو روزه بود که کارگاه هایی نیز در این راستا برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha