یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلال زاده

حوزه/ جلال زاده گفت: امروز که دشمن به بنیان های انقلاب و اسلام حمله کرده است؛ زمان محافظه کاری و احتکار مواضع نیست و باید با شجاعت و صراحت وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد و رهبر انقلاب محافظه کاری را قتلگاه انقلاب می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، وحید جلال زاده شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای امنیت که در مسجد یازهرا (س) ارومیه برگزار شد، با اشاره به فضائل حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) را نباید منحصر در الگو بودن برای زنان دانست بلکه ایشان مثل مولی الموحدین(ع) الگوی همه انسان های آزاده هستند.

وی با بیان این که امروزه برخی از خانواده ها به دلیل دوری از مکتب اهل بیت(ع) در رفتارهای خود دچار مشکل هستند و همین امر موجب فروپاشی خانواده می شود، گفت: باید با الگوگیری از زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) و عملی کردن ایثار و گذشت در خانواده ها به دوام آن کمک کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که ما جریان انقلابی باید با عمل به دستورات دینی و فرامین امامین انقلاب الگوی دیگران باشیم، اضافه کرد: یکی از مهم ترین مطالبات رهبری که خود اولین عامل بدان هستند مطالعات و بالا بردن سرانه مطالعه در کشور است و متاسفانه به دلیل ضعف آگاهی ها دشمن وارد شده و حمله می کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید جنایات منافقین، کومله و دمکرات را فراموش کرد و لازم است جوانان کتب تدوین شده در این مورد را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و عدم اطلاع از جنایات این گروه های تروریستی موجب شده این جریانات موذی امروزه شعارهای دهن پرکن و فریبنده بدهند.

جلال زاده ادامه داد: کومله و دمکرات که امروز شعار " زن، زندگی، آزادی" سر می دهند در دهه شصت عروس و داماد را جلوی خانواده اش سر می بریدند و از روی خونش رد می شدند و فیلم همه این جنایات در فضای مجازی موجود است.

وی تصریح کرد: داعش نسخه بروز شده کومله و دمکرات بود و و عملیاتی که در دوران دفاع مقدس با شکست مواجه می شد، به دلیل لو رفتن این عملیات توسط منافقین به طرف عراقی بود و اگر مطالعات و اطلاعات و آگاهی های خودمان را بالا ببریم فتنه ها و توطئه های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید رفتار و کردار خودمان را با اهل بیت(ع) تطبیق بدهیم، افزود: هر زمان دشمن به ایران اسلامی حمله کرده به دلیل پیشرفت های انقلاب بوده است و دشمن از قدرت و پیشرفت کشور ناراحت و عصبانی است و به همین دلیل دست به اغتشاش و فتنه می زند تا حرکت مردم را متوقف کند.

وی با بیان این که دشمن از خلاءها و ضعف ها سوء استفاده می کند، گفت: دشمن امروز می داند که حمله نظامی به جمهوری اسلامی که قدرت مندترین نیروی نظامی جهان را دارد، غیر ممکن است و لذا حملات خود را به سمت اقتصاد و فرهنگ که در این دو مورد خلاء داریم برده است.

جلال زاده با بیان این که امروز مدارس و نوجوانان در تیررس دشمن قرار دارند و دشمنان بر روی این دو برنامه ریزی جدی کردند، گفت: در اغتشاشات اخیر دیدیم که دشمنان بر روی دانش آموزان برنامه ریزی کرده بودند، هر چند تعداد افراد حاضر در اغتشاشات در این قشر کمتر از یک درصد بود اما این یک خطر می باشد و لازم است در این مورد هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن شیطان است و در هر جا که بتواند وارد بشود طمع می کند و نباید از مکر و حیله های دشمنان غافل بشویم چرا که آن ها بعد از شکست در یک فتنه ای، به فتنه ای دیگر روی می آورند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در جمع کردن آشوب و اغتشاشات وظیفه خود را به نحو کامل انجام دادند و حالا وظیفه مسئولین فرهنگی و اقتصادی است که خلاءها و کمبودها را پر کنند تا دشمن نتواند وارد شود.

وی افزود: امروز که دشمن به بنیان های انقلاب و اسلام حمله کرده است؛ زمان محافظه کاری و احتکار مواضع نیست و باید با شجاعت و صراحت وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد و رهبر انقلاب محافظه کاری را قتلگاه انقلاب می دانند.

جلال زاده در پایان گفت: در سیزده آبان امسال بیش از ۱۴ میلیون ایرانی در راهپیمایی حاضر شده بودند که در نوع خود بی نظیر بود و تعداد افرادی که در این سه ماه در اغتشاشات فعال بودند به نیم درصد مردم هم نمی رسند اما با این حال لازم است با تدابیر و هوشیاری جلوی فتنه ها گرفته شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha