شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه اهر

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در مساجد و محلات با همکاری پایگاه‌های بسیج و هیئت امنای مساجد می‌تواند در استقبال بیشتر مردم از این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه، بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی در شهرستان اهر، با بیان اینکه مساجد باید محور برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی باشند، گفت: برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در مساجد و محلات با همکاری پایگاه‌های بسیج و هیئت امنای مساجد می‌تواند در استقبال بیشتر مردم از این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.

امام جمعه اهر در ادامه ضمن تأکید بر برگزاری هرچه بهتر مراسم حماسه ۹ دی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: در این ایام مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد که انتظار داریم ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌ها با ستاد برگزاری همکاری کنند.

ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر نیز در این جلسه بر ایجاد زمینه‌های مناسب برای شرکت حداکثری مردم در مراسم مذهبی و فرهنگی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید به‌دور از هرگونه شعار دادن با اجرای برنامه‌های مناسب زمینه را برای حضور حداکثری مردم در مراسم مختلف مذهبی و فرهنگی فراهم کنیم. در برگزاری مراسم‌ فرهنگی طوری برنامه‌ریزی کنیم که در شأن مردم و شهرستان اهر باشد تا بتوانیم مقبولیت عمومی را به‌دست آوریم.

وی از عوامل اجرایی برنامه‌های گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی ماه نیز درخواست کرد در گرامیداشت این روزهای مهم و تاریخی با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان برنامه‌های متنوعی را برگزار کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم این مناطق در اینگونه برنامه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha