جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حاج قاسم سلیمانی

سردار یگانه در جمع مردم کاشان گفت: حاج قاسم سلیمانی همواره نماز را حتی در زیر آتش دشمن اول وقت می‌خواند و این گونه بود که سردار دل‌ها شد و پس از ۶۰ سال عمر، تشییع پیکر ایشان با عظمت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار عباس یگانه از فرماندهان محور مقاومت و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته در دومین کنگره ملی «شهود سلیمانی» با محوریت نماز در مکتب شهید سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود بی بندباری را گسترش می‌دهد.

وی، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان اگر یک صدم از وقتی را که در فضای مجازی، هزینه می‌کنند، برای آشنانی با مبانی اسلام صرف کنند، گمراه نمی‌شوند.

سردار یگانه، نماز را کلید بهشت دانست و اظهار کرد: تمامی پاکی‌ها در نماز است اگر نماز انسان مورد قبول خداوند سبحان باشد دیگر اعمال نیز پذیرفته می‌شود.

وی، با ذکر خاطره‌هایی از سردار سلیمانی یادآور شد: این سردار رشید اسلام مقابل آمریکایی نماز می‌خواند تا بگوید شما نمی‌توانید با ایمان و اعتقاد رزمندگنان مقابله کنید.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی همواره نماز را حتی در زیر آتش دشمن اول وقت می‌خواند و این گونه بود که سردار دل‌ها شد و پس از ۶۰ سال عمر، تشییع پیکر ایشان با عظمت برگزار شد.

سردار یگانه، قانون‌مندی و ولایت‌پذیری را از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بیان و اضافه کرد: سردار دل‌ها خودش را وقف مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی کرده بود.

وی، بر خستگی‌ناپذیری سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: امروز همه مسئول هستیم تا مکتب شهید سلیمانی را نه تنها در ایران بلکه در جهان گسترش دهیم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: سردار دل‌ها به انجام مسائل شرعی بسیار پایبند بود و همواره به رزمندگان توصیه می‌کرد این مسائل را رعایت کنند.

سردار یگانه تصریح کرد: سردار سلیمانی وقتی با رزمندگان صحبت می‌کرد مسائل دینی و شرعی را به آنها تذکر می داد و می‌گفت اگر رزمنده‌ای بین شما باشد که نمازش قضا شود، شکست می‌خورد.

همرزم شهید سلیمانی در ادامه گفت: دشمن می‌کوشد امنیت و ثبات کشور جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد چرا که از این نظام مقدس سیلی محکمی خورده است.

وی، با اشاره به اینکه دشمن روی مثلث لبنان، فلسطین و عراق سرمایه‌گذاری می‌کند تا نگذارد امنیت در جمهوری اسلامی ایران برقرار باشد، تأکید کرد: رزمندگان اسلام برای برقراری امنیت در آن سوی مرزها با داعشی‌های تکفیری مبارزه کردند.

سردار یگانه با بیان اینکه رزمندگان سلحشور اسلام در دوران دفاع مقدس از ۲۳ کشور اسیر گرفتند، افزود: در اغتشاش‌های اخیر نیز از اتباع برخی کشورها اغتشاشگر دستگیر شد یعنی جهان کفر مقابل نظام اسلامی ایستاده است، اما به برکت خون شهدا، پرچم‌های سرخ عاشورا و مهدویت، ایران اسلامی همچنان با سرافرازی گام برمی‌دارد تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلیش سپرده ‌شود.

وی، بصیرت و شجاعت حاج قاسم را مثال‎زدنی توصیف کرد و گفت: این سردار سرافراز اسلام هرگز دست از ولایت برنداشت، شب‌های عملیات به امامان معصوم (ع) متوسل می‌شد و با دلاوری و از خودگذشتگی جنگ را اداره می‌کرد.

دومین «کنگره ملی شهود سلیمانی با محور نماز در مکتب سلیمانی» با حضور مسئولان، قشرهای مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار ‌شد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha