شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
المصطفی

حوزه/ پژوهش در عرصه فضای مجازی دارای ویژگی هایی است که در خود ظرفیت های متعددی دارد، لذا می طلبد با ظرفیت سازی برای حضور همه دانش پژوهان، اساتید و اهل علم در سطوح علمی متعدد در جهت اعتلای مباحث علمی کشور تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید اباذر هاشمی هریکندی معاون پژوهش دانشگاه مجازی،در اجلاسیه پژوهشی دانشگاه مجازی که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، سیاست کلی پژوهشی را خدمت رسانی به دانش پژوهان در حوزه‌های علمیه دانست وتسهیل فرایند ها و رفع موانع و حذف زواید را در پژوهش مجازی امری ضروری برشمرد.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعة المصطفی امر پژوهش در عرصه فضای مجازی را مهم و دارای ظرفیتی عظیم و گسترده دانست و ابراز داشت: پژوهش در عرصه فضای مجازی دارای ویژگی های است که در خود ظرفیت های متعددی دارد، لذا می طلبد با ظرفیت سازی برای حضور همه دانش پژوهان، اساتید و اهل علم در سطوح علمی متعدد در جهت اعتلای مباحث علمی کشور تلاش کرد.

سید اباذر هاشمی هریکندی در ادامه بیان داشت: معاونت پژوهش دانشگاه تلاش دارد تا همه حوزه های پژوهشی را در عرصه های برگزاری همایش، نشست، مسابقات و... فعال نماید و خصوصا تلاش دارد در مشارکت و تعامل و همکاری های پژوهشی با دیگر نهادهای علمی و مراکز آموزشی علمی فعال تر نماید. البته این دانشگاه در حوزه کرسی های علمی ترویجی از پیشروان و فعالان این عرصه شناخته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: از دیگر رویکردهای پژوهش در دانشگاه مجازی ایجاد برنامه های متون در این عرصه البته با پرهیز از حرکت بی ضابطه و ناموزون ضرورت پژوهش در عرصه مجازی است.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی جامعه المصطفی در پایان سخنان خود تأکید بر آشنایی با جریان های تاثیرگذار علمی و اعتبار در محافل علمی بین المللی و ISC را برای پژوهش ضروری دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha