پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 1060233
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
اهدای دانایی

حوزه/ مسئول اداره زیرساخت های پژوهشی گفت: هفدهمین دوره طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» با مشارکت اثرگذار، مثال زدنی و پرشور جامعه فرهیخته و کتابخوان کشور و استقبال گرم اهالی کتاب برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن میرزاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به آغاز هفدهمین مرحله طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» دربازه زمانی یکماهه ازهفته کتاب و کتابخوانی تا هفته پژوهش امسال گفت: این طرح از ۲۴ آبان تا ۲۵ آذر ماه همزمان با روز پژوهش، با استقبال خیرین عرصه علم و دانش استان در حوزه علمیه خراسان برگزار شد.
مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی گفت در اجرای این طرح بیش از ۵ هزار جلد کتب و ۵۰۰ عدد نرم افزار جمع آوری شده و توزیع آن از روز سه شنبه ۲۹ آذر آغاز شده است.
مسئول اداره زیرساخت های پژوهشی با اشاره به طرح اهدای دانایی به عنوان پژواک ترویج فرهنگ کتابخوانی در نسل امروز، ابراز کرد: استقبال طلاب و آحاد اهالی فرهنگ از هفدهمین دوره طرح اهدای کتاب اهدای دانایی که با رویکرد اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد، پرشور و شاهد مثال برای همه نهادهای کشور است.
حجت الاسلام میرزاده با اشاره به تداوم و اعتلای طرح اهدای دانایی از سال ۱۳۹۴ تا کنون و رشد چشمگیر آن در طی سالیان اخیر، ابراز کرد: این طرح، گامی موثر در راه تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس با کتاب بوده و در طی ۱۶ دوره برگزاری این طرح، بالغ بر ۲۵۰ هزار عنوان کتاب جمع آوری، ساماندهی و توزیع شده است.
وی با بیان این که در این طرح طلاب و اساتید حوزه علمیه و عموم خیرین این عرصه کتاب‌های اهدائی درسی و غیردرسی و نرم افزارهای کاربردی خود را به مراکز تحویل کتب اهدایی تحویل می‌دهند که پس از ساماندهی بین طلاب و کتابخانه‌های مدارس علمیه توزیع می شود، عنوان کرد: برکات این نذر و صدقه جاریه، متجلی در صفحه زندگی این عزیزان خواهد بود.
مسئول اداره زیرساخت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به استقبال طلاب و اساتید حوزه از برگزاری این طرح، ابراز کرد: این امر، سبب شده تا اهل مطالعه و جامعه فرهیخته و کتابخوان کشور، بتوانند با تأمل بیشتری در عین مسائل روزمره، انس با کتاب داشته و ضمن پرداختن به فضای مجازی، از فرهنگ اصیل کتابخوانی غافل نشوند.
حجت الاسلام میرزاده، خطاب به پژوهشگران و همه علاقه‌مندان عرصه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: نمایندگان مدارس علمیه و سایر مخاطبان می توانند از ۲۹ آذر از ساعت ۸ تا ۱۸ به «انتشارات حوزه علمیه خراسان» واقع در میدان ده دی، خیابان امام خمینی(ره)، حدفاصل ۳۲ و ۳۴ مراجعه و کتب مورد نیاز خود را به صورت اهدایی دریافت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha