دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاه الغدیر یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ۱۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی استان یزد بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه (س)و همزمان با شب یلدا، ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار سراسر استان یزد توزیع می شود.
وی، افزود: ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان و شامل مرغ، حبوبات، برنج ، روغن، رب گوجه، ماکارونی، تنقلات ویژه کودکان و ... به شمار می رود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد، عنوان کرد: این رزمایش به طور همزمان در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار و با همت گروه‌های جهادی، بسیجیان و خیرین در شب یلدا بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار زارع کمالی گفت: پیرو نقشه راهی که فرمانده معظم کل قوا ترسیم نمودند از ابتدای شیوع بیماری کرونا کمک مؤمنانه در استان یزد همزمان با سراسر کشور و با همت بسیجیان، خیران و اقشار مختلف مردم به صورت مداوم، با اجرای بیش از ۲۸ مرحله تحقق یافت که برکات بسیار زیادی داشت.

وی، در پایان با اشاره به نقش پایگاه های بسیج در محلات خاطر نشان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج، همیشه نقش گره گشایی در همه امور را عهده دار بوده اند و یکی از اقدامات اساسی پایگاه های مقاومت بسیج، رفع محرومیت در محله و دستگیری از نیازمندان است که سعی داریم این مهم در همه شرایط مهیا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha