شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحدت

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از مباحث بسیار مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و باید تلاش کنیم برکات وحدت حوزه و دانشگاه را در جامعه تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف‌خانی امام جمعه نورآباد، امروز در نشستی با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد و مدیران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه از مباحث بسیار مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و باید تلاش کنیم برکات وحدت حوزه و دانشگاه را در جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه ارتقای برنامه‌های کاربردی برای پیشرفت دینی و بصیرتی در جامعه باید در رأس فعالیت‌ها و تعاملات حوزه و دانشگاه قرار گیرد، گفت: حوزه و دانشگاه باید با تعامل با هم و بدور از موازی کاری، برنامه‌های راهبردی و کلان در جامعه را اجرا کنند تا شاهد پویایی دینی و فرهنگی در جامعه باشیم.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه و حوزویان باید با تبادل نظرهای علمی و فقهی موجب ارتقا بصیرت دینی سیاسی در جامعه شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم اساتید دانشگاه و طلاب و روحانیون برای تعمیق برنامه‌های وحدت حوزه و دانشگاه همت جهادی مضاعف داشته باشند.

در پایان این نشست، اساتید دانشگاه و حوزویان به ارائه راهکارها و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های وحدت حوزه و دانشگاه برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha